ale82 Elsker forumet 16 Sep 2006 #1 er min søte lille prinsesse 3 måneder gammel!! GRATULERER MED DAGEN LILLE VENN!! Og idag skal vi ha navnefest,spennende...har gjort alt klart men det er sikkert en del og ordne før gjestene kommer... ønsk meg lykke til!![;)] HA en strålende dag alle sammen!!![:D]
er min søte lille prinsesse 3 måneder gammel!! GRATULERER MED DAGEN LILLE VENN!! Og idag skal vi ha navnefest,spennende...har gjort alt klart men det er sikkert en del og ordne før gjestene kommer... ønsk meg lykke til!![;)] HA en strålende dag alle sammen!!![:D]
S ~Sol~ Gift med forumet 16 Sep 2006 #2 Gratulerer med 3 mnd Thea.-Emilie, og lykke til med navnefesten i dag!!
tina.. Gift med forumet 16 Sep 2006 #3 grattis med 3 måneder Thea-Emilie!! og lykke til med navnefesten, kommer til å gå kjempebra[:)] klem marcus og tina!!
grattis med 3 måneder Thea-Emilie!! og lykke til med navnefesten, kommer til å gå kjempebra[:)] klem marcus og tina!!
~miluna~ Forumet er livet 16 Sep 2006 #6 ORIGINAL: vimpane Gratulerer med tre måneders dagen Og Masse lykke til med navnefesten...[:D] signerer! [:)]
ORIGINAL: vimpane Gratulerer med tre måneders dagen Og Masse lykke til med navnefesten...[:D] signerer! [:)]
L *Laila* Forumet er livet 16 Sep 2006 #8 ORIGINAL: vimpane Gratulerer med tre måneders dagen Og Masse lykke til med navnefesten...[:D] signerer[:)]
ORIGINAL: vimpane Gratulerer med tre måneders dagen Og Masse lykke til med navnefesten...[:D] signerer[:)]