Idag.....

ale82

Elsker forumet
er min søte lille prinsesse 3 måneder gammel!!
 
GRATULERER MED DAGEN LILLE VENN!!
 
Og idag skal vi ha navnefest,spennende...har gjort alt klart men det er sikkert en del og ordne før gjestene kommer... ønsk meg lykke til!![;)]
 
HA en strålende dag alle sammen!!![:D]
 
grattis med 3 måneder Thea-Emilie!! og lykke til med navnefesten, kommer til å gå kjempebra[:)] klem marcus og tina!!
 
Gratulerer m 3mndsdagen søta!!!
Klem Ben
 
lykke til Ale![:D]
 
ORIGINAL: vimpane

Gratulerer med tre måneders dagen


Og Masse lykke til med navnefesten...[:D]

 
signerer! [:)]
 
gratulerer me dagen[:D][:D]
 
ORIGINAL: vimpane

Gratulerer med tre måneders dagen


Og Masse lykke til med navnefesten...[:D]
signerer[:)]
 
Gratulerer med 3 mnd og vel overstått navnefest[:D]
 
Back
Topp