MammaTilEmilie
Gift med forumet
har eg kontakta en advokat og eg skal kontakte han når møtet mellom meg, eirik, BV, HS og fastlegen min.
han skal få sendt journalene når eg får de og så skal han være me på møtet..
nå er eg så dritt lei av og bli "overkjørt"
har vert rundt på eid idag og spurt etter journalene mine idag og fikk de ikke noen sted..
hadde ikke tid, vi vil gå igjennom de me deg.. etc etc.. unnskyldning etter unnskyldning
eg blir ikke akkurat mindre mistenksom når eg ikke får de..
den på sykehuset er grei for der måtte den sendes.
så sa ho på helsestasjonen att ho måtte bare gå igjennom den og så skulle eg få den.. virker på meg som ho skal gå igjennom den for å sjekke om der e noe eg ikke ska se, men det er bare min følelse...
dette er ikke en ny krangle tråd, ville bare oppdatere dere som vil ha oppdatering ;)
han skal få sendt journalene når eg får de og så skal han være me på møtet..
nå er eg så dritt lei av og bli "overkjørt"
har vert rundt på eid idag og spurt etter journalene mine idag og fikk de ikke noen sted..
hadde ikke tid, vi vil gå igjennom de me deg.. etc etc.. unnskyldning etter unnskyldning
eg blir ikke akkurat mindre mistenksom når eg ikke får de..
den på sykehuset er grei for der måtte den sendes.
så sa ho på helsestasjonen att ho måtte bare gå igjennom den og så skulle eg få den.. virker på meg som ho skal gå igjennom den for å sjekke om der e noe eg ikke ska se, men det er bare min følelse...
dette er ikke en ny krangle tråd, ville bare oppdatere dere som vil ha oppdatering ;)