Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
er sikkert litt dum jeg, men hva er morkakeprøve og hva er hensikten med den?[8D]
kjeder meg jeg og.... FY SØREN SÅÅÅÅ KJEDELIG DET ER Å VÆRE BLAKK... Hadde jeg hatt litt penger hadde jeg tatt meg en tur på senteret. ÆSJ.. men bør vell egentlig sitte med nesen i matteboka.. men det gidder jeg ikke...
mener ikke å være frekk eller noe, men hva er en morkakeprøve?
He he he du er ikke alene.
Skulle ha vært på apoteke å henta medesin til Ole Martin har bare et par dager igjen og vært å kjøpt badestolen til Stine Louise.
Fikk meldig av Martin at han skulle jobbe overtid som jeg hadde glemt [:-]
Kan forresten skjønne at tida går sakte for deg Trine, en uke til før du vet noe mer! Skal ikke klage skjønner jeg.. Får du forresten svaret med en gang?
ORIGINAL: Trine85
Kan forresten skjønne at tida går sakte for deg Trine, en uke til før du vet noe mer! Skal ikke klage skjønner jeg.. Får du forresten svaret med en gang?
Naj.. [X(] Får svar iløpet av en uke fikk jeg beskjed om. Gud å jeg gruer meg til å åpne det brevet!! [&:] Er det eneste som står i hodet på meg egentlig... [&o] Nerve-vrak! [&:][;)]