Idag...

Froya88

Forumet er livet
..kjeder jeg meg altså!! [8D] Skal egentlig i dusjen,men det er virkelig et tiltak!! Hehe... [;)]

Håper virkelig det skjer noe snart... [8D][:D]

du er ikke alene nei....[&:]

ej me kjeda mej!!

ORIGINAL: Trine85

..kjeder jeg meg altså!! [8D] Skal egentlig i dusjen,men det er virkelig et tiltak!! Hehe... [;)]

Håper virkelig det skjer noe snart... [8D][:D]

Akkurat det samme skal jeg..men kommer meg liksom ikke i dusjen....sååå vanskelig...hehe

Akkurat det samme skal jeg..men kommer meg liksom ikke i dusjen....sååå vanskelig...hehe

NÅ har jeg vært i dusjen,Becca!!!  Det var jammen med på tide!! Tok sin tid,ja.. Hva med deg? Kommet noe lengre du eller?

er sikkert litt dum jeg, men hva er morkakeprøve og hva er hensikten med den?[8D]

Neida,du er vel ikke dum! [;)]
Morkakeprøve er en prøve som legene tar for å finne ut om barnet er friskt eller ei. Stikker ei tynn nål i magen og tar ut en liten bit av morkaken. Slik som for min del,så har jeg en sykdom som er arvelig. 50/50 sjanse for at barnet kan få det.
Da kan de finne ut på denne prøven om barnet har arvet disse genene fra meg,noe som jeg selvsagt ikke håper!!

kjeder meg jeg og.... FY SØREN SÅÅÅÅ KJEDELIG DET ER Å VÆRE BLAKK... Hadde jeg hatt litt penger hadde jeg tatt meg en tur på senteret. ÆSJ.. men bør vell egentlig sitte med nesen i matteboka.. men det gidder jeg ikke...

Hehe,forstår deg temmelig godt,ja! Har sååå lyst å ut å shoppe litt på senteret selv,men har jo nettopp kjøpt hus,så kan ikke bare klatte med pengene nå,nei.. [8D]

mener ikke å være frekk eller noe, men hva er en morkakeprøve?

Morkakeprøve er en prøve som legene tar for å finne ut om barnet er friskt eller ei. Stikker ei tynn nål i magen og tar ut en liten bit av morkaken. Slik som for min del,så har jeg en sykdom som er arvelig. 50/50 sjanse for at barnet kan få det.
Da kan de finne ut på denne prøven om barnet har arvet disse genene fra meg,noe som jeg selvsagt ikke håper!!

He he he du er ikke alene.
Skulle ha vært på apoteke å henta medesin til Ole Martin har bare et par dager igjen og vært å kjøpt badestolen til Stine Louise.
Fikk meldig av Martin at han skulle jobbe overtid som jeg hadde glemt [:-] 

åå skjønner. da får jeg bare ønske deg LYKKE TIL med morkakeprøven, og håper resultatene blir bra! [:)]

Tuuusen hjertelig takk,lille_blomst!! [:)] Håper så inderlig jeg også!

Skulle ønske jeg hadde krefter til å kjede meg! Jeg har en skikkelig dritt-dag! Ikke kan jeg ligge for jeg har så vondt i bekkenet, og så fort jeg setter meg opp så spyr jeg.. [:o][:o] Huff og huff så ille gæli det er med meg idag.. Så dere som kjeder dere, kos dere![;)]
Kan forresten skjønne at tida går sakte for deg Trine, en uke til før du vet noe mer! Skal ikke klage skjønner jeg.. Får du forresten svaret med en gang?

Kjede mæ litt æ og i dag. Men æ må no snart bynne med middagen og så har æ satt bolledeig, for i dag skal æ lage kanelsnurra.. Te min vidunderlige familie ( pappa, bestefar og "svigerbestefar" ) som slit ræva av sæ for at vi skal komme inn i nyhuset vårres te påske...
[:D]

He he he du er ikke alene.
Skulle ha vært på apoteke å henta medesin til Ole Martin har bare et par dager igjen og vært å kjøpt badestolen til Stine Louise.
Fikk meldig av Martin at han skulle jobbe overtid som jeg hadde glemt [:-]

Hehe,tiltakløse er vi idag altså! [8D] Skulle selv vært på butikken idag,men jeg gidder bare ikke! Hehe.. [8D]

Kan forresten skjønne at tida går sakte for deg Trine, en uke til før du vet noe mer! Skal ikke klage skjønner jeg.. Får du forresten svaret med en gang?

Naj.. [X(] Får svar iløpet av en uke fikk jeg beskjed om. Gud å jeg gruer meg til å åpne det brevet!! [&:] Er det eneste som står i hodet på meg egentlig... [&o] Nerve-vrak! [&:][;)]

ORIGINAL: Trine85

Naj.. [X(] Får svar iløpet av en uke fikk jeg beskjed om. Gud å jeg gruer meg til å åpne det brevet!! [&:] Er det eneste som står i hodet på meg egentlig... [&o] Nerve-vrak! [&:][;)]

Huff ja det skjønner jeg godt! Håper virkelig at det går veien for dere, unner dere det!

Huff ja det skjønner jeg godt! Håper virkelig at det går veien for dere, unner dere det!

Tuuusen takk,pebbles! [:)] Jeg håper så inderlig jeg også!

Back
Topp