Idag..

Mammalykke

Gift med forumet
Januarhula 2014
VIP
*Aprilbaby 2018*
er jeg 4+3...like langt som jeg var for noen uker siden da jeg begynte å spotte..4+4 var det litt mer blod, og 4+5 mistet jeg....:(

Denne gangen er det imidlertid ikke antydning til blod, og slik ser jeg helst at det holder seg frem til fødsel! :D

Flere enn meg som får ørlite grann hjertebank når dere er på toalettet? Jeg puster letta ut hver gang jeg :P

Dette kommertil å å bra:-) skjønner det er vanskelg, men prøv å tenk på noe annet :-) klem til deg :-)

Jeg har en veldig god følelse denne gangen...og masse symptomer og strekkinger i livmor-område, så tror vel egentlig at det skal gå bra :)

Jeg er også sånn. Denne uka er jeg like langt som jeg mistet sist. Er glad hver gang jeg er på do og ikkr noe blod

Det går nok bra denne gang!!! :D forstår jo at du er redd. Men denne gangen blir det nok ein stor og fin baby! <3

Rart å tenke på¨at det er en lita spire :-) Bare venter til d er overstått 12 uker så man kan se de overraskende ansiktene til familie og venner :-)

Skjønner du tenker sånn, når det var da det skjedde sist, men nå har du en ny spire i magen og vi krysser fingrene for at den er sterkere enn den forrige :) Heier på deg og spiren din! :D

Back
Topp