Idag

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Først fikk dtorebtor vite at han sku få en liten bror eller søster, og det var pga at jeg hadde levnet en baby sokk på bordet og han spurte hvem sin det var. Men, fikk ikke noe glad reaksjon fra han, var mer "jaja, ,okei." Men han har jo vært "ene barn" lenge, så tar vrll tid til og fårstå alt. Han blir 6 år i år

Er jo ikke alle gutter i den alderen som er begeistra for småbarn da :) blir nok noe helt annet når det blir HANS baby (på den måten at det er familien sin) :)

Gutter er som menn, veldig enkle :D
Det varierer jo fra person til person, men jeg har to som ikke er så engasjerte om sånne ting :P

Blir skolegutt i år han da:D Spennende :D har akkurat meldt minstemann inn i skolen selv, begynner nå til høsten :D

Ser det ble en god del skrivefeil (teite tlf). Men bra dere forsto likevell :p
Er ikke min biologiske sønn, er "stemor, men har jo vært der siden han var 2 år gammel, så ser på han som min :) syns den reaksjonen var litt rar, , men er nok som dere sier, gutter er gutter,og den virkelige reaksjonen kommer nok når han får møte lillebror eller lillesøster, så håper jeg han ikke blir sjalu og sint. Gud hvor mange forskjellige bekymringer som kom nå :p

Eldstejenta her på 10 begynte å gråte når vi fortalte at hu skulle få et søsken. Hu ville ikke ha fler søsken og var nesten helt knust.. Nå er dette snart 10 uker siden og hu gleder seg putselig. Ville til og med bruke ukepengene sine på å kjøpe noe til lillebror, og sa her om dagen at hu skulle ønske babien lå i vogna alt så hu kunne trille han..

Så tror nok at en slik reaksjon du fikk nå og jeg da er en ganske vanlig første reaksjon, og når ting synker inn, så vil han nok bli mer glad han også. :)

Back
Topp