Idag...

Februar18

Glad i forumet
...fikk eg positiv CB digital! IKM i morgen :D Så nå er eg helt helt sikker :D Har tatt 7 strimmel tester, men ser det har vert mye tull med de! Og strekene der har vert svake!
Så nå må eg finne unnskyldninger for å ikke drikke i en 25 års dag, 30 års dag, søskenbarntreff, utrdrikkningslag og bryllup før eg er 12 uker på vei :P
Lurer på hvor lenge eg klarer å holde det skjult hehehe

jippi !!! :D:D:D så kjekt da :D jeg venter på testene jeg bestillte fra billigtester.....håper de kommer i dag ! :D
Har bestillt en CB test og flere strimmeltester...selv om jeg har testet positivt med strimmeltestene må jeg teste enda mer :P ;)

Gratulerer så mye!

Ja :D Veldig vanskelig å la være å teste!
Eg testet positivt med strimmel fra billigtester forrige gang også...og de var jo rett, har iallefall en gutt idag hihi! Men en kan aldri ta nok tester :D :D :D
Ja, eg får drikke alkoholfri vin så lenge eg ikke er kvalm...så får eg finne på noen luuuure ideer etter hvert :D

Gratulerer så mye!! Det blir vanskelig å holde hemmelig..

gratulerer:) jeg skal egentligt på fest me en del venniner på fredag, mn må vel bare finne en fin unskyldning til å ikke komme:) 

Ja det er det beste når det bare er en vanlig fest :) Det kommer eg til å gjøre også! Men litt værre når det er utdrikkningslag, søskenbarntreff og bryllup....men finner vel på noe lurt :D Ikke lett det der heheh

har funnet ut at jeg bare på vere stygg i meg å lyge til venninen min på fredag, har en annen vennine som er gravid så trur jeg skal bruke henne som unskyldning:) håper bare ikke de blir sure, men de blir nok glad når jeg forteller det når jeg er 12 uker:)

Back
Topp