Krøllo Elsker forumet 18 Des 2010 #1 Fyller jeg 25 år, og jeg våknet til FRIERI fra min kjære[:D][:D][:D][:D]
Krøllo Elsker forumet 18 Des 2010 #4 Tusen tusen takk [:D] Har vært sammen i 8 år, så nå syns jeg det var på tide[:)]
Niceday Forumet er livet 18 Des 2010 #6 ORIGINAL: Skravlemor ååå, dobbeltgratulerer[:D][:D][:D] så koooooos!!! * lurer på om jeg også får d på 25års dagen - må vel bare finne meg en kjære innen 2mnd da [8D]
ORIGINAL: Skravlemor ååå, dobbeltgratulerer[:D][:D][:D] så koooooos!!! * lurer på om jeg også får d på 25års dagen - må vel bare finne meg en kjære innen 2mnd da [8D]
Krøllo Elsker forumet 18 Des 2010 #7 ORIGINAL: Niceday ORIGINAL: Skravlemor ååå, dobbeltgratulerer[:D][:D][:D] så koooooos!!! * lurer på om jeg også får d på 25års dagen - må vel bare finne meg en kjære innen 2mnd da [8D] Ja da må du skynde deg [:D] Får bare håpe din mann frir før det er gått 8 år!
ORIGINAL: Niceday ORIGINAL: Skravlemor ååå, dobbeltgratulerer[:D][:D][:D] så koooooos!!! * lurer på om jeg også får d på 25års dagen - må vel bare finne meg en kjære innen 2mnd da [8D] Ja da må du skynde deg [:D] Får bare håpe din mann frir før det er gått 8 år!
M [Malin] Forumet er livet 18 Des 2010 #9 ORIGINAL: unemoren Gratulerer med dagen og som forlovet[:D][:D][:D] Å du har bursdag samme dag som sønnen min!![:D]
ORIGINAL: unemoren Gratulerer med dagen og som forlovet[:D][:D][:D] Å du har bursdag samme dag som sønnen min!![:D]
M minipåvei Forelsket i forumet 18 Des 2010 #10 Gratulerer så masse med 25 års dagen Og med ring på finger'n
Rita Lind Elsker forumet 18 Des 2010 #11 Verdens beste bursdagsgave med andre ord..[:D] Dobbelt grattis og håper dagen blir helt uforglemmelig fin!!! [:)][:)]
Verdens beste bursdagsgave med andre ord..[:D] Dobbelt grattis og håper dagen blir helt uforglemmelig fin!!! [:)][:)]
PS.I Love You Gift med forumet 18 Des 2010 #12 Jøye meg så koselig [:D] Gratulere så mye med rundt tall og forlovelse [8D] Regner med du svarte ja [;)]
Jøye meg så koselig [:D] Gratulere så mye med rundt tall og forlovelse [8D] Regner med du svarte ja [;)]
Krøllo Elsker forumet 18 Des 2010 #13 ORIGINAL: [Malin] ORIGINAL: unemoren Gratulerer med dagen og som forlovet[:D][:D][:D] Å du har bursdag samme dag som sønnen min!![:D] En super dag å ha bursdag på! Er så koseig med bursdag i juletiden[:D] Gratulerer så mye med sønnen din sin bursdag [:)]
ORIGINAL: [Malin] ORIGINAL: unemoren Gratulerer med dagen og som forlovet[:D][:D][:D] Å du har bursdag samme dag som sønnen min!![:D] En super dag å ha bursdag på! Er så koseig med bursdag i juletiden[:D] Gratulerer så mye med sønnen din sin bursdag [:)]
Krøllo Elsker forumet 18 Des 2010 #14 ORIGINAL: PS.I Love You Jøye meg så koselig [:D] Gratulere så mye med rundt tall og forlovelse [8D] Regner med du svarte ja [;)] Jeg svarte JAAAAA[:)]
ORIGINAL: PS.I Love You Jøye meg så koselig [:D] Gratulere så mye med rundt tall og forlovelse [8D] Regner med du svarte ja [;)] Jeg svarte JAAAAA[:)]
Bruker123kar Forumet er livet 18 Des 2010 #15 nææææ gratulerer!!!!!!!!! så kjekt!!!!! (regner med du svarte JA[:D])
L *Labambie Forumet er livet 18 Des 2010 #16 Gratulerer! Da antar jeg han er tilgitt for å ha vært dust i går? [8D]
Lizz29 Forelsket i forumet 18 Des 2010 #17 Så gøy gratulerer og gratulerer igjen. Jeg opplevde det samme på min 25 årsdag. Bustete på håret og i pysj ble jeg fridd til. Hahaha. I 2010 har vi vært gift i 5 år. Lykketil og kos deg masse med bryllups-planleggingen :)
Så gøy gratulerer og gratulerer igjen. Jeg opplevde det samme på min 25 årsdag. Bustete på håret og i pysj ble jeg fridd til. Hahaha. I 2010 har vi vært gift i 5 år. Lykketil og kos deg masse med bryllups-planleggingen :)
D DramaQueen Forumet er livet 18 Des 2010 #18 ORIGINAL: 999 Gratulerer så mye med begge delene! Fantastisk! [:)]
tulla88 Gift med forumet 18 Des 2010 #19 oi gratulerer såååå masse [:D][:D] her fridde også mannen på bursdagen min [:D]
Krøllo Elsker forumet 18 Des 2010 #20 ORIGINAL: Labambie Gratulerer! Da antar jeg han er tilgitt for å ha vært dust i går? [8D] Ja for grunnen til at han skull kjøre kompisene på fest var at han skulle bestille ringer til oss [:)] Ikke rart jeg var overrasket over at min snille mann var blitt teit!
ORIGINAL: Labambie Gratulerer! Da antar jeg han er tilgitt for å ha vært dust i går? [8D] Ja for grunnen til at han skull kjøre kompisene på fest var at han skulle bestille ringer til oss [:)] Ikke rart jeg var overrasket over at min snille mann var blitt teit!