idag

Strikkeguri

Elsker forumet
i dag kom pakken fra apoteket i posten så nå venter jeg bare på brevet hvor det står når og hvordan medisinene skal taes...er veldig spent altså!! og det blir synarela spray ( tror den heter det) og puregon pen, alt til den nette (!!!) sum av 8000 kr holdt på å dette i bakken da jeg såg det!! siden jeg kjenner noen som skal dette ca 1 mnd før oss så visste jeg at hun hadde fått tilsendt medisiner for rundt 6000 så det var jeg jo forberedt på men holdt altså på å besvime da jeg såg regninga ...hehe[:)] vi får bare håpe at det funker!! kommer i såfall fort opp i den 15 000 grensa....hehe

Masse lykke til! Ja er jammen meg dyre desse medisinane!

en ting jeg lurer litt på siden jeg fortsatt venter på brev fra st.olavs ang når jeg skal starte med medisinene osv....en venninne av meg sa at hun starta på sprayen på dag 7...er det noen syklus dag  det er mest vanlig å begynne på den??

grunnen til at dette bekymrer meg litt er at min dag 7 er nå først kommende mandag og enda har jeg ikke fått brevet....gjør det evt noe om man begynner en dag for seint?? kjenner jeg stresser litt da dette er nytt for meg.

ok det er kansje individuellt da kansje...mener venninna mi sa hun begynnte på dag 7 men mulig jeg husker feil....jaja får ringe å høre på mandag hvis ikke brevet kommer da....

Samme sum som når eg henta vår pakke[:)] eller det var vel 7990 eller noke[8D]
Men me måtte ha ekstra penn og den kosta vel 1300-1400 eller noko! Men det fant me jo ikkje ut før etter ul-kontrollen[:)]

Lykke til med oppstart om litt! Er spennende den tiden!

pakken min kosta vel 8122 kr da, men det var noe "pant" for kjøle element og isopor boks, så får vel igjen 120 kr for panten da...

hvorfor trengte du ekstra penn?

Masse lykke til.. Jah det er ikke gratis med disse medikamentene våre..
Og utforstående aner ikke hva det koster for oss strevere...

ORIGINAL: Solstranda

pakken min kosta vel 8122 kr da, men det var noe "pant" for kjøle element og isopor boks, så får vel igjen 120 kr for panten da...

hvorfor trengte du ekstra penn?

For eggene var ikkje optimale på første ultralyden, de var for små! Så måtte gå et par ekstra dager på sprøytene[:)] hadde en ny ul-kontroll 2 dager etter første kontroll og da var det bra[:)] så ble sånn hos meg: torsdag - 1.ul, lørdag - 2.ul, mandag - eggløsningssprøyte, onsdag - uttak[:)]

Back
Topp