Idag sliter jeg

ToSmå2010

Forumet er livet
MHM.. Jeg la meg i 22 tiden igår.. Da våknet eldste jenta, holdt det gående til klokka 01. Med bare sånn "tull" Når hun endelig slokna, så våknet minsten..

Så var jeg våken med han fra 01-03 da sovnet han endelig. 03.15 var siste gangen jeg titta på klokka, så sovnet jeg.. 04.15 våknet han igjen, da hadde jeg fått sovet en time.. Jippi..[8|] Så var han våken til 06.00...! Så sovnet vi begge to, fikk sove en time til for klokka 07 våknet storesøs igjen..

Så da fikk jeg 2 timer med søvn fordelt litt utover inatt da.. [8|][X(] GAD.. Jeg er virkelig en person som har behov for søvn altså..[8D]

Huff, hørtes slitsomt ut!!:/
Håper du får slappet av litt i løpet av dagen da, og at natten som kommer blir mye bedre:)

ORIGINAL: FrøkenH

Huff, hørtes slitsomt ut!!:/
Håper du får slappet av litt i løpet av dagen da, og at natten som kommer blir mye bedre:)

Sign.! Håper du får tatt igjen den manglende søvnen i kveld/natt!

Huff ja, sånn kan det være med flere barn - er ikke bare å "sove mens babyen sover" lenger. Det er grusomt med sånne netter - håper du får tatt deg inn igjen i natt som kommer[:)]

Å herregud, stakkars deg... Er utrolig slitsomt å ha det sånn og skal fungere utover dagen, syns synd på deg... Men hun går vel i barnehagen?

Huff, håper du får lagt deg tidlig i kveld, det hjelper alltid meg etter ei helvetes-natt[:)]

Se det positive i det... Om 4 dager får du sove en hel natt "alene" uten babygråt! (så lenge ikke Lillebebis gråter i søvne da[8D])
Jeg må se fram til slike "gulerøtter" når jeg er sliten...

Lykke til inatt![:D]

Takk jenter[:)]
Ja hu eldste er levert i bhg nå, men han minste har enda ikke sovet noe idag.. Sovnet ikke på turen til/fra bhg en gang.. Han er lysvåken.. [8|]

Håper det blir bedre inatt ja.. [:)]

Ojda, skjønner at du er trøtt da ja! Håper neste natt og resten fremover blir mye bedre [:)]

kjenner meg igjen[8D]
Håper det blir bedre i natt da[;)]

Er så utrolig fælt å ikke få sove! Håper du kan sove duppene sammen med han ;)

Back
Topp