Idag skjer det ..

Tusen takk. Ballongen ramlet ut etter 5 timer. Hadde 1 timer med sinnsyke stormrier. Trodde jeg skulle føde i bilen. "Jaja, du får komme da" sier jordmor. Og at det er helt vanlig med murringer. MURRINGER?! Tenkte jeg. Hvordan skal jev holde ut fødsel hvis dette er murringer?! Dro til føden og deg hadde jeg på 1 time gått fra 1 knapp cm til nesten 4 og ballongen lå i skjeden. Utrolig nok til å være førstegangs og ganske umoden! Jordmor var mildt sagt sjokkert og beklager for kommentaren din :p
Uheldigvis dabbet riene av. Nå venter jeg på ny sjekk, og får enten en pille eller de tar vannet :-)

Så spennende! [emoji2] Masse lykke til videre [emoji173]️

Tusen takk. Ballongen ramlet ut etter 5 timer. Hadde 1 timer med sinnsyke stormrier. Trodde jeg skulle føde i bilen. "Jaja, du får komme da" sier jordmor. Og at det er helt vanlig med murringer. MURRINGER?! Tenkte jeg. Hvordan skal jev holde ut fødsel hvis dette er murringer?! Dro til føden og deg hadde jeg på 1 time gått fra 1 knapp cm til nesten 4 og ballongen lå i skjeden. Utrolig nok til å være førstegangs og ganske umoden! Jordmor var mildt sagt sjokkert og beklager for kommentaren din :p
Uheldigvis dabbet riene av. Nå venter jeg på ny sjekk, og får enten en pille eller de tar vannet :-)

Aiai, spennende, spennende![emoji4]

Her er deg fortsatt 3 cm :( :( fått min andre pille nå og har litt sammentrekninger. Ikke særlig vonde men de kommer hvertfall regelmessig enn så lenge. Håper ikke det dabber av. :-)

Her er deg fortsatt 3 cm :( :( fått min andre pille nå og har litt sammentrekninger. Ikke særlig vonde men de kommer hvertfall regelmessig enn så lenge. Håper ikke det dabber av. :)

Lykke til, jeg ble jo satt i gang selv og hadde en SUPER fødsel. Tenk, snart er du i mål :happy093

Lykke til! Begge mine barn ble jeg satt igang med i uke 37. Forsøkte ballong med nr 2, men den sklei ut da hun skulle sjekke om den satt. Fikk da stikkpiller. Min erfaring er ganske bra. En god del venting etter vi kom inn så var fødslene ganske kjappe. Mitt tips er å sove i tilfelle det braker løs (for det gjør det jo på et tidspunkt). Det går kjempefint skal du se!

Hvor mange piller trengte du? :-)

Ååå fortell gjerne prosessen ! :)

Jeg har skrevet fødselshistorie på skjult, "bli satt i gang" heter tråden :) Jeg trengte kun 1 pille, sammentrekninger kom etter 40 min, vannet gikk etter 5 timer. Så gikk det slag i slag og han var ute:happy: Det var absolutt en drømmefødsel :happy:

Håper det går bra med deg og at babyen er ute i armene dine nå[emoji173]️

Back
Topp