Idag kom StonZ-skoa

Ju9ta

Forumet er livet
Til Ayla Emine..[:D][:D][:D][:D][:D]
WUUHUUUU..

Skikkelig tøffe sko..[:)] Skal prøve de på henne når hu kommer hjem fra dagmamma'n..[:)] 
Betalte 276 kr for de, inkl toll..[:D]

Yohooooo!!!!, hehe[:D]
Så da betalte du ingenting på postkontoret[8|] 
Har ikke bestilt fra den norske enda jeg (hadde så lite utvalg i str. M). Er litt i tvil hvilke jeg skal bestille[8|]  Hadde du addressen til hjemmesia igjen? Komer ikke inn, når jeg trykker på bildet.

så utrolig tøffe der var!!!!!! er der for gutter også???? åhh.ayla blir den tøffeste jenta i gata med de der[:D][:D][:D]

Dem va rå!!! Vil å ha sånne te goklompen[:D] Har du hjemmesia adressa te de?

Så flott- da vil jeg også bestille! Og nettsiden het..?

Takk for linken Maybs!

Det er ikke lenge siden Ju9ta bestilte, tror bare det er halvannen uke, knapt det?

Fikk de etter 10 dager..[:D][:D] Å de kom i postkassa..[;)]
Er for både jenter og gutter..[:)]

jeg kan ikke bestille for har ikke slikt visa kort md nummer på og de er så trege i banken..er over 2 mnd sia jeg bestillte det,har vert å purra på de også[:(][:(][:(][:(] eg vil og ha slike sko til sofie!!![:(][:(]

ORIGINAL: helenen

jeg og vil ha!! Hvilken størrelse kjøpte du?

Kjøpte den 6-18 mnd jeg..[;)] store nok iallefall..[:)]

ORIGINAL: sofiesmamma

jeg kan ikke bestille for har ikke slikt visa kort md nummer på og de er så trege i banken..er over 2 mnd sia jeg bestillte det,har vert å purra på de også[:(][:(][:(][:(] eg vil og ha slike sko til sofie!!![:(][:(]

Hvis du vil,så kan jeg bestille for deg på mitt kort,så betaler du meg tilbake..??
Gi lyd fra deg da..[;)]

ORIGINAL: Ju9ta

ORIGINAL: sofiesmamma

Hvis du vil,så kan jeg bestille for deg på mitt kort,så betaler du meg tilbake..??
Gi lyd fra deg da..[;)]

kjempe snillt av dg ju9ta, men har funnet ut at jeg skal kjøpe dem heller etter jul..så vist jeg ikke har fått kortet da heller så spør jeg deg nok om du kan hjelpe meg litte bitte granna[:D]
.VarsomOgViljesterk.: tusen takk til deg også som ville hjelpe meg[:D]

Back
Topp