Idag klarte jeg det STORE!!!

Tullann

Elsker forumet
Vi må male huset før fotografen kommer neste fredag og skal ta bilder. (skal selges)
Tenkte jeg skulle se hvordan fargen ble, og stilte meg til å male.

Bøyde meg ned og der hørte jeg et PLOPP....... MOBILEN min datt ned i 10 liters bøtta med maling. FAEN!!!

Jaja... ut å kjøpe mobil i morgen da!!!

Obs[&:] *må flire litt av deg*[8D][:D]

ORIGINAL: Cathrine76

Ser for meg ansikts uttrykket ditt!!!Det er en kjip situasjon..Jeg hadde noe lignende men bare i vaskebøtta!!!Ble ny mobil på meg også den gangen!!!
Håper du finner en mobil du blir fornøyd med!!!

Tenkte ikke jeg skulle innrømme det.... men...

det er litt mye til meg akkurat nå, så tankene er ikke heeeeeeeeeeelt som de burde.

Jeg stilte meg nemlig til å vaske mobilen i varm vann..ehhhhh......For det første gikk ikke all malinga bort, man må jo bruke whitespirit. Men... under vann da.. søren asså!!!!  BLOND!

Oj.

Det er ikke noe du kan få igjen på fra forsikringen eller noe slikt da?

Eller kanskje du skal prøve å sende den til reparasjon :P

Må jo le, for av alle historier der folk har mista mobilen nedi noe, så er faktisk dette den beste jeg har hørt til nå! :)

Ble en veldig snedig perlegrå farge på den da...

Ups.....

[:D]samboer gjorde det sammme,han er i tilegge maler.[:D] men du hvis du sier det var samboer din som mista den oppi der kan det være du får ny på reiseforsikringen, de spurte samboer om alt ,mulig skjønner du, de lurte på om det var han og da glapp det bare ut av han at det var han, for vis det ikke hadde vært han så ahdde han fått igjen ny. det var slik de sa det til oss...

lykke til hvertfall... det er fort gjordt..

Back
Topp