Idag kan fremtiden endre seg...

Sarah78

Elsker forumet
Idag skal jeg på samtale med gyn. min....sammen med mannen min...
Jeg er fryktelig spent og nervøs.....skal få vite hva som skal skje det neste året tenker jeg.....hu sekretæren som svarte på tlf når jeg ringte virket nesten redd meg....[&:] hu snakket så rart i tlf... og sa mange rare ting....Håper ikke det er så ille med meg da.....
 
Det store spørsmålet er => Kan jeg bli mor noen gang?
 
Så spennende!
Lykke til hos legen, og fortell oss hvordan det gikk?
 
Klem
 
Lykke til :-)
 
korleis gjekk det med legen???
 
Da er saken avgjort!!
Søknad til St. Olavs hospital er på vei.....
Har ei venninne som var gjennom det samme på samme sykehus for kort tid tilbake...hun tror kanskje jeg er igang allerede i løpet av sommeren....[:)]
Mange rare tanker....
Familien fikk vite om alt igår...de har ikke visst noe som helst fra før....men de har lurt på hvorfor det har tatt så lang tid...De ble kjempe glade for nyheten over at vi har fått hjelp og er på gang med noe......[;)]
 
Da er det bare å sette seg ned og vente på innkalling....
 
Det var vel en lettelse å vite at det ordner seg?
Og godt å få støtte fra familien?
 
Uansett; masse lykke til! Hold oss oppdaterte, da!
 
Jeg var veldig spent og tenkte mye på hvordan jeg skulle formidle budskapet .......
Det var ikke det minste problem.....
Jeg har alltid hatt et spesielt forhold til pappaen min....jeg har alltid vært gulljenta hans....så gjett om han ble lettet....
Det kom frem endel tanker han hadde gjort seg om dette og det er jo godt å vite .....
Han begynte nesten å grine, så glad ble han....og DETTE SKAL GÅ BRA , sa han!!!
Mamma bare grein....og svigers ble glade .... SÅ et barnebarn er sterkt ønsket.....
 
Det hørtes ut som en veldig hyggelig familie!
Der har du nok mye å hente hvis det butter i mot for dere... [:)]
 
Åh, kan tenke meg at det er en enorm lettelse å få skikkelig oppfølging og hjelp. Det er en spennende tid du har foran deg da. [:)] Ønsker deg masse lykke til i tiden framover. Det høres ut som du har en super familie som sikkert kommer til å støtte deg masse!
 
Klem
 
Back
Topp