idag har jeg laga meg

Snøjenta

Forumet er livet
Heistad jordbærgele og vaniljesaus [8D] gleder meg til å smake på det! litt sunnere dessert [:D]

Hmm, hva er det?? Jakter på litt sunnere alternativer om dagen jeg og, gitt, men det der hørtes godt ut! [:D]

Heistad er et sukkerfritt produkt, de selger også bl.a syltetøy og kakao (tror jeg)...

Geleen inneholder 7kcal/100g, vaniljesausen har 60kcal/100g [:)]

får den på ica og meny og sikkert andre butikker av typen med litt større utvalg!

mmmm hørtes godt ut[:)]

har ikke smakt ennå, sen middag her siden sambo kom hjem fra jobb kl 19... snart middag nå, åsså må jo vaniljesausen bli kald [:)] men skal gi rapport etterpå! hehe

ernæringsdama? hva gjør hun?

Jeg pleier av og til å lage gele av 1 liter funlight saft som jeg blander med en pose gelantinpulver, det blir kjempegod gele, helt kalorifri!  Så tar jeg kanskje en ss vaniljekesam på.  Nam!

ORIGINAL: vilblimor

Jeg pleier av og til å lage gele av 1 liter funlight saft som jeg blander med en pose gelantinpulver, det blir kjempegod gele, helt kalorifri!  Så tar jeg kanskje en ss vaniljekesam på.  Nam!

så smart! det tror jeg at jeg har hørt om før... men aldri prøvd! Får prøve det neste gang [:)]

ORIGINAL: Snøjenta

ORIGINAL: vilblimor

så smart! det tror jeg at jeg har hørt om før... men aldri prøvd! Får prøve det neste gang [:)]

Med 1 l funlight saft mener jeg ferdig blanda altså!  Ellers blir det altfor sterkt!  Da kan du bare blande den sånn du liker den best=)

Back
Topp