Idag er jeg...

Gullbolla

Betatt av forumet
Tenkte å starte en tråd der vi kan dele litt om hvordan dagene våre er, jeg husker fra forrige svangerskap at det var beroligende og spennende å følge med på andre med termin på ca samme tid som meg. Her er det åpent for å skrive om det meste men det er gøy å ha med:
Idag er jeg...
Formen min er...
Jeg gleder meg over/til:

Idag er jeg: 3+6 og har visst om graviditet i 5 dager.
Formen min er: fin, sovet to timer i sola idag, så er tydelig litt trøtt. Det kan ha litt med allergien å gjøre, ettersom jeg sluttet på allergimedisin for 5 dager siden. Ellers er lysten på smakfull mat borte. Går på do oftere enn normalt.
Jeg gleder meg over/til: At det ikke tok så lang tid for meg å bli gravid (pp2). Også gleder jeg meg veldig til å fortelle lillegutt på 4 år at han skal bli storebror! Så håper alt går som det skal! :-)

I dag er jeg 4+3. ingen symptomer enda i dag, bortsett fra litt stikking i brystene.
Gleder meg over at vi får to ganske tette. Mini her er 13 mnd. Ble gravid på pp 1,veldig overraskende og veldig glad :) Gleder meg også over at mannen min tar godt vare på meg og de to jentene våre :) :Heartred
Formen min er god. Trøtt (pga våkennatt med vesla).

I dag er jeg 3+5 uker. Formen er grei, men blir kvalmere for hver dag nå.. Merker jeg er mer trøtt, kjenner igjen følelsen i brystene fra tidligere. Ikke øm på samme måte som før men, men litt varme, stikkende, tung følelse. Har også mensfølelse og kjenner litt stikkinger.
Jeg gleder meg over knallpositiv test i dag, som gir meg håp om at dette går veien☺ Jeg blir 36 neste år og eldstemann blir 10, så føler jeg ikke har allverdenstid om dette ikke går veien. 5 pp satt denne☺

Idag er jeg 4+2, brystene mine er ømme og harde, kjennes nesten ut som om de har melkdspreng. :-O
Eller er jeg veldig trøtt, men matlysten er fin. Lysten på kaffe er borte, blir kvalm av lukten (kunne drikke 7 kopper om dagen).
Idag gleder jeg meg over at vi er to som ønsker oss et barn til og at sønnen vår kommer til å bli overlykkelig.
Gleder meg også til å bestille tidlig ul, forrige gang hadde vi ul i uke 11. Så det er jo ikke såååå lenge til! :-P

Syns egentlig du er heldig som ikke har lyst på kaffe, Gullbolla ;-) Jeg må jo virkelig anstrenge meg for å ikke drikke mer enn anbefalt :P ..men kanskje det kommer til meg også snart.

I dag er jeg 3+6, veldig fin i formen, litt trøttere enn vanlig. Har hatt murringer og stikkinger i et par uker. Også skikkelig vondt i eggstokkområdet (høyre eller venstre) når jeg nyser.
Jeg gleder meg veldig over at vi skal bli foreldre og har en veldig ivrig mann hjemme som var så snill å lese opp allverdens bivirkninger man kan få, som sengelektyre i går :P Ellers skjedde dette på PP1!

Syns egentlig du er heldig som ikke har lyst på kaffe, Gullbolla ;-) Jeg må jo virkelig anstrenge meg for å ikke drikke mer enn anbefalt :P ..men kanskje det kommer til meg også snart.

I dag er jeg 3+6, veldig fin i formen, litt trøttere enn vanlig. Har hatt murringer og stikkinger i et par uker. Også skikkelig vondt i eggstokkområdet (høyre eller venstre) når jeg nyser.
Jeg gleder meg veldig over at vi skal bli foreldre og har en veldig ivrig mann hjemme som var så snill å lese opp allverdens bivirkninger man kan få, som sengelektyre i går :P Ellers skjedde dette på PP1!
Hehe, ja takk og lov for kaffeavsmaken :-) Var slik sist gang også, drakk helst te.
Så bra mannen er interessert, min og var veldig omtenksom og passet på alt første svangerskapet. Nå har han kjøpt inn tran til meg. :-P Og er så bekymret for at noe skal gå galt! Hurra for snille menn ❤

Hei.
Dette er mitt første innlegg her.
Har lenge kjent noe er litt annerledes så da jeg våknet idag bestemte jeg meg for å ta en test (clearblue digital) Jeg satt meg ned på badet *spent* så poppet det opp "gravid" jeg skvatt til og timeglasset jobbet enda mer så poppet det opp "2-3" i følge en app så er jeg 3+4 :) ble så gla. Gikk opp på soverommet å forteller samboer "du skal bli pappa" han gjorde ikke annet enn å smile fra øre til øre. Nå håper jeg bare alt går fint framover. Kjenner meg veldig støl nederst i magen og brystene er ømme.

I dag er jeg 4+4. Godt jeg er alene hjemme i dag for har så sykt mye luft i magen, så da kan jeg fise for meg selv. Haha. ellers føler jeg meg ikke gravid, venter egentlig litt på mensen.. men må vel inse snart at den ikke kommer :)

Idag er jeg 3+6 :) Har utrolig vondt i hode idag, og ellers ganske uggen i formen. Jeg er utrolig glad for at det klaffet så fort! Er evig takknemlig for at den kommende pappaen er like i lykkerus som meg og sååå utrolig støttende og god!

I dag er jeg 4+5 :)
Formen min er helt fin og jeg er superglad!
Det har enda ikke gått helt opp for oss enda, da vi fikk positiv test på første forsøk! (satt denne forsøksdatoen(mnd) for over ett år siden)
Vi går rundt å lurer på når vi skal gjøre hva og hvordan vi skal si det til familien vår :-) Gjerne kom med noen morsomme forslag!:hello2

Hei.
Dette er mitt første innlegg her.
Har lenge kjent noe er litt annerledes så da jeg våknet idag bestemte jeg meg for å ta en test (clearblue digital) Jeg satt meg ned på badet *spent* så poppet det opp "gravid" jeg skvatt til og timeglasset jobbet enda mer så poppet det opp "2-3" i følge en app så er jeg 3+4 :) ble så gla. Gikk opp på soverommet å forteller samboer "du skal bli pappa" han gjorde ikke annet enn å smile fra øre til øre. Nå håper jeg bare alt går fint framover. Kjenner meg veldig støl nederst i magen og brystene er ømme.
Gratulerer så masse! :-D Og velkommen til forumet! :-)

I dag er jeg 4+5 :)
Det har enda ikke gått helt opp for oss enda, da vi fikk positiv test på første forsøk! (satt denne forsøksdatoen(mnd) for over ett år siden)
Vi går rundt å lurer på når vi skal gjøre hva og hvordan vi skal si det til familien vår :-) Gjerne kom med noen morsomme forslag!:hello2
Første svangerskapet skrev jeg blogg fra den dagen jeg fant ut at jeg var gravid, jeg skrev om hvordan dagene var og gleden vi følte ved å ha blitt gravide. Da vi var klare for å fortelle det sendte jeg en link til de vi ville si det til først! Hihi!
Bloggen leser jeg idag utdrag fra til min 4-åring som er over gjennomsnittet interessert i hvordan han hadde det inne i magen. ;-)

UOTE="FrøkenSS, post: 19689499, member: 109603"]I dag er jeg 4+5 :)
Vi går rundt å lurer på når vi skal gjøre hva og hvordan vi skal si det til familien vår :) Gjerne kom med noen morsomme forslag!:hello2[/QUOTE]
Min svigermor blir bestemor for første gang i alder av 60, siden hun er glad i å strekke skal vi gi ho en liten gave me en oppskrift på kosepledd og den farge kjønnet e :D

Idag er jeg 4 +5... formen er gsnske bra, småkvalm innimellom og veeeldig trøtt... har hatt vekslende avføring den siste uka... det har ikke godt opp for oss heller at vi endelig har klart det... har prøvd i 2 år på bli gravide uten noe hell og null el. Så fikk vi pergotime av legen og to mnd etterpå er vi gravide :D
Vi tørr ikke å glede oss for mye ennu siden det er så tidlig og faren for sa ennu er der...

I dag er jeg 4+4. Godt jeg er alene hjemme i dag for har så sykt mye luft i magen, så da kan jeg fise for meg selv. Haha. ellers føler jeg meg ikke gravid, venter egentlig litt på mensen.. men må vel inse snart at den ikke kommer :)

Hehehehe, må flire :) æ har åsså mye luft, men æ e ikkje aleina

Tenkte å starte en tråd der vi kan dele litt om hvordan dagene våre er, jeg husker fra forrige svangerskap at det var beroligende og spennende å følge med på andre med termin på ca samme tid som meg. Her er det åpent for å skrive om det meste men det er gøy å ha med:
Idag er jeg...
Formen min er...
Jeg gleder meg over/til:
Hei :)
Idag er jeg 4+6 .
Fant ut 25 august at jeg var gravid, 3 positive tester:)
Jeg har vært plagt med ømme bryster ca 2 uker nå, og det blir egentilig bare verre, ellers har jeg mensen lignende smerter. Ikke plaget over kvalme, og appetitten den er på topp, er sulten hele tiden, men kan ikke spise alt som før, for det smaker annerledes og lukter fælt.
Gleder meg til første ultralyd !!
Ellers er dette mitt første innlegg, og jeg venter mitt første barn. Veldig spennende :)

Back
Topp