Idag er dagen !!

Bkno8217362

Flørter med forumet
Dagen vi har ventet på i flere uker nå ..! Endelig vår tid til OLU gleder oss til å få se den lille og konstatere at h*n er fin og frisk! Og kanskje vi går vite kjønnet ? ❤ Er 18 uker akutatt idag, gøy :) . Ønsker alle desember spirer en goood helg!:)


Desember baby :)
 
Så kjekt, lykke til:)

Er selv akkurat 18 uker og skal på OUL i dag. Gleder meg! Jeg er så spent, hilse på den lille:)
 
Lykke til !!! :) Har noen uker igjen jeg altså. Passelig misunnelig ! :) Kos deg masse
 
Åh, har to uker igjen jeg! Men var hos jordmor før første gang igår, å fikk høre hjertet slå!
Masse lykke til, å kos dere maks!
 
åh så moro :) gleder meg helt vilt til min egen oul :) den er ikke før om ca 3 uker, så litt venting ennå. Men så er det jo ferie og bryllup (til søster) imellom så tror ikke det blir noe problem :)

oppdater når du har vært der :) er så spennende :D
 
Heldig du er, jeg går å venter på å få innkalling, håper den kommer snart...
Lykke til i dag:)

<3 appen <3
 
Takk alle:) det var en sunn, frisk, aktiv og akuratt som han skulle være GUTT ❤❤ så nå er vi 2 glade foreldre too be ;)


Desember baby :)
 
Så flott da :)
 
Åå så kjekt :) hvor skal du? Eg skal på KK . Lykke til ;)


Desember baby :)


Jeg var og på KK, kanskje vi var der samtidig:) Det var kjempespennede i dag og gikk veldig bra:) Skal si det har vært en dag fullt av kun babysnakk=P Var det kjekt? Hatt en fin dag?
 
Jeg var og på KK, kanskje vi var der samtidig:) Det var kjempespennede i dag og gikk veldig bra:) Skal si det har vært en dag fullt av kun babysnakk=P Var det kjekt? Hatt en fin dag?
Ja det er ikke umulig :) når har du fått termin da? Jeg har 8.des . Fikk dere vite kjønn ? Ja dagen har vert utrolig følsom for min del, har vært så rørt at jeg har begynt å gråte tårer av glede flere ganger idag !! :) legger ved et bilde av skatten vår ❤ fra OUL idagImageUploadedByBV Forum1373055571.516628.jpg


❤ Termin 08.12.13 Gutt ❤
 
Det var et veldig fint og klart bilde :) Vår lillegutt var så aktiv at det var veldig vanskelig å få et slikt bilde... Gleder meg til ny ultralyd om tre uker... Håper jeg får mange like finte og klare bilder som deg :)
 
Ja det er ikke umulig :) når har du fått termin da? Jeg har 8.des . Fikk dere vite kjønn ? Ja dagen har vert utrolig følsom for min del, har vært så rørt at jeg har begynt å gråte tårer av glede flere ganger idag !! :) legger ved et bilde av skatten vår ❤ fra OUL idagVis vedlegget 21290


❤ Termin 08.12.13 Gutt ❤


For et flott bilde:) Gratulerer så masse med en liten gutt i magen:)

Jeg har termin samme dag som deg, 08.12.13. Artig:) Vi fikk vite kjønn, vi venter en liten prins vi og:) Dagen i går var et hav av følelser, fantastisk:)

Så nå er det full shopping:p Har du begynt å kjøpe noe?
 
For et flott bilde:) Gratulerer så masse med en liten gutt i magen:)

Jeg har termin samme dag som deg, 08.12.13. Artig:) Vi fikk vite kjønn, vi venter en liten prins vi og:) Dagen i går var et hav av følelser, fantastisk:)

Så nå er det full shopping:p Har du begynt å kjøpe noe?
Hvordan går det med deg missy? Ser eg glemte helt å svare deg .. Har du vert hos jordmor ? Jeg har vert en gang .Fikk jordmor på Oasen :)


❤ Termin 08.12.13 Gutt ❤
 
For et flott bilde:) Gratulerer så masse med en liten gutt i magen:)

Jeg har termin samme dag som deg, 08.12.13. Artig:) Vi fikk vite kjønn, vi venter en liten prins vi og:) Dagen i går var et hav av følelser, fantastisk:)

Så nå er det full shopping:p Har du begynt å kjøpe noe?
Hvordan går det med deg missy? Ser eg glemte helt å svare deg .. Har du vert hos jordmor ? Jeg har vert en gang .Fikk jordmor på Oasen :)


❤ Termin 08.12.13 Gutt ❤
 
Back
Topp