Idag da jenter?

Cameleon

Gift med forumet
Hvordan er formen idag da jenter? [:D]

og hva skal dere bedrive denne tirsdagen med?

Jeg har sovet til halv 12 idag[:D] Ordentlig trøtting..
Stod opp å fikk i meg litt mat, merker at formen ikke er helt på topp, men er ikke ordentlig kvalm heller[8|] Skal snart reise å ordne pass til snuppelura mi, det kan jo bli spennende å få tatt bilde av henne[8D]

Ellers så skal jeg vel ikke bedrive tirsdagen med så mye fornuftig.
Du da Cameleon??

Jeg sto opp, og har vært litt bekymret for om noe var galt med Lillingen, men nå kjenner jeg endelig at kroppen er uvell og kvalm, så håååper dette tar seg opp igjen, og ikke skremmer meg mer! [:'(]

Skal snart hoppe i dusjen, før jeg drar på jobb. Er en sløv dag idag, burde pakket til ferieturen på torsdagsmorgen, men kofferten ligger her, tom! Og ikke vet jeg HVA jeg skal pakke heller.. Usj! Gruer meg til å begynne! [:D]

Merker det skal bli godt med ferie nå ja! Den er etterlengtet! [:D]

ORIGINAL: Tøydukke Anna

Jeg har vært en tur til lege, har hatt smerter på venstre side. Så skal til gyn på ul kl. hall 2 for å se at alt ligger som det skal[:D] Før jeg skal på jobb[:)]

Jeg vil helst ha ferie da[;)]

Oii, spennende! Lykke til!
Håper alt ser bra ut!

lykke til tøydukke anna!!!

jeg er hjemme med sykt barn i dag, eller dvs karantenetid pga omgangssyka[:D]

så vi har baka boller og kosa oss, siden poden ikke ville spise ble det desto flere på meg[:D]

akkurat nå er jeg trøtt og kvalm, skulle ønske småen her sov på dagtid enda[:D]

Heihei jenter[:D] I dag er heldigvis kvalmen bedre[:)] Så skal snart gå en goood trilletur med lillegutten, ellers skal vi bare nyte dagen hjemme i det fine været, være utenfor å bare kose oss, grille og kansje bade litt med felix i bassenget[:D] Kos dere alle sammen, og lykke til tøydukke anna[:)]

Back
Topp