LilleBall Forumet er livet 23 Nov 2007 #1 Tusen takk for den kjempefine signaturen!! [:)][:)] Den var knallfin!! Du må sende meg en leksjon i hvordan man bruker paint shop [:D][;)]
Tusen takk for den kjempefine signaturen!! [:)][:)] Den var knallfin!! Du må sende meg en leksjon i hvordan man bruker paint shop [:D][;)]
Ida123 Elsker forumet 23 Nov 2007 #2 Så fint du likte den![:D] Hehe, beste tipset i er vel egentlig bare å prøve seg frem[;)]
LilleBall Forumet er livet 23 Nov 2007 #3 Jamen, jeg finner ikke hvor bakgrunnen ligger eller noe.. [&:]
annelis Forumet er livet 23 Nov 2007 #4 kjempefin signatur du har fått deg snuppa!![:)] nydelig prinsesse du har..
LilleBall Forumet er livet 23 Nov 2007 #5 Ja, skulle egtnlig ha julebilde av henne, men har ikke fått lagt det enn på dataen enda så.. [8D] Er litt trege her i huset.. thihi.. [:D]
Ja, skulle egtnlig ha julebilde av henne, men har ikke fått lagt det enn på dataen enda så.. [8D] Er litt trege her i huset.. thihi.. [:D]