Ida123

LilleBall

Forumet er livet
Tusen takk for den kjempefine signaturen!! [:)][:)]
 
 Den var knallfin!!
 
Du må sende meg en leksjon i hvordan man bruker paint shop [:D][;)]
 
Så fint du likte den![:D]
 
Hehe, beste tipset i er vel egentlig bare å prøve seg frem[;)]
 
Jamen, jeg finner ikke hvor bakgrunnen ligger eller noe.. [&:]
 
Ja, skulle egtnlig ha julebilde av henne, men har ikke fått lagt det enn på dataen enda så.. [8D] Er litt trege her i huset.. thihi.. [:D]
 
Back
Topp