Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Å jah.. Hehhe.. Lyst på ny jeg å, men det er bare for å stoppe kjften på folk som sier "det kan jo være jente forde da, de har jo tatt feil før!" Vi så tissemann stod rett opp lissom og jordmor bekrefta det og sa at DET ER EN GUTT, men jeg blir så irritert av å høre folk si sånn da.. hele tida lissom, er greit en gang men er det mulig åsså.. Svigermor sier det hele tida se så er derfor jeg vil ha en til bare for å fått sagt at vi så det samme igjen og at det er 100 % til ho.. da skjønner ho det kanksje..[8|] men vet ikke om jeg kan få ny bare for det jeg??
Jeg måtte abre bytte pc,satt på pappa sin ksjønenr du og han trengte den nå så tok det litt tid og starte opp å sann;D
BEstill på volvatt da vel,det er ikek noe galt i og ville se nurket sitt en gang til daa^^
Uansett om du veit kjønn eller ikke:)
HAr fortsatt ikke fått svar av duden jeg,så sendte en ny og spurte om han hadde fått mld mi xD
Å ja.. Har du ikke? men hvis han har holdt på med flytte greier eller dattera si så ekke sikkert ha har sett mel. en gang da.. Får sikkert svar innen natten!! [;)][:)] Men nå MÅ jeg gå.. hehe.. skal kjøpe no digg dritt mat!!