IDA-MARIE

mammy19

Elsker forumet
Jasså, hva gjør du her nå æ?

dytte opp..

jeg kjder meg bare jeg:O
Ikke får jeg tak på loverboyen min heller:(
KAnsje han synesj eg maser litt:|

Hehe.. sendte deg akkurat en PM om at du var overlegen for at du ikke svarte meg :P hehe..[8D]

Kankje han ikke har sett mel. di ennå? har du prøvd å ringe a? hehe.. trodde du ble kila på magen nå jeg.. hihi..

HAr ikek penger på kortet,må sende mld fra enttet=D
æææh,nå ahr bebisen fotballkamp innimagen til mamman sin igejn(A)
Blir helt rørt jeg aslå=D haha^^
Men siden vi får bebi omtrent samtidig så må vi gå barnevogn turer å sann=D

kan hende han driver med flyttingen å sann da,han driver og fløtter inn i ny leilighet nå se=)

Ja, kjennes nesten ut som at det er full forball kamp nedi der noen ganger jah!!![:D][:)] Er så deilig å kjenne sparka.. blir sånn betrygga lissom!

Jepp, du har jo termin bare en uke etter meg jo[:D][:D] 
Kan jo tilog med hende at vi kommer på sykehuset samtidig da, hvis en av oss får før eller etter terminen[8|][:D] :P hehe.. Kan jo skje..aldri si aldri..hehe..

Da har han sikkert ikke sett på mobben en gang hvis han holder på med leilighet vettu!

Her skal det bli mange barnevogn turer jah[:D][:)] Vi får gå mye mens det fremdeles er varm i været da!!

Har du funnet på no navn forresten??

Hehe.. ble litt mye å skrive se, så satt christer å skulle kødde med meg i tillegg :P

Jeg masa vist littp å deg jeg(A)
Sorry=D

Vi får håpe du har rett,han virker så ille forsiktig så har ve en del med den saken og gjøre sikkert=D

Mia Angelica eller Daniel Antonio:)

Egnetlig vil jeg bytte Daniel med Alexander men det kan jeg vil bare glemme sikkert^^

UAnsett så erre nok ei lita Mia inni der så det går for det samme=D

Åh......[:)] Så søtt navn.. Mia Angelica <3 passer bra til å bli lekevenn til Leon Nicholas det[8D] hihi.. høres ut som to fyrster eller hoff folk.. hihih..

En sjokolade hadde ikke skada nå nei.. *snufs* vil ha sjokolade nåååå jeg!

Jaa,ikke snat=D
Det er fordi det skal bli ei lita prinsess, MIN lille prinsesse faktisk=D Hehe;D

Sjokolade hadde ikke skada nej,men på ultra har de sann ferdig laget fløtegratinerte poteter i varmedisken,har så lyst på det så jeg er helt sjuk,men penger er et minus her iallfallxD

Ja, vet det! Det er godt! Pleier å kjøpe sånn spagetti greier i disken der noen ganger å jeg! [:)] 

Oisann, fant no potetgull i skapet her gett!! (hmmm.. det er vel ikke gjemt unna fra meg vel!??[8|][:@]) hehe..

Æææh, ikke ko memd sanne ting,nå fikk ejg lsyt på oxo:O
Helvette!

F l ø t e g r a t i n e r t e  p o t e t e r  < 3
Tror kansje jeg lider av noe?(A)

Faan,jeg vil HA NÅ!!!!!

Jaja,bare  sitt der og kos deg med potetgullet ditt duu[&o]

Ja, skjønner.. åssen får du penger nå du da a? Jeg er dronninga av å sløse å bruke penger hvertfall, hvis jeg ser noe jeg vil ha så MÅ jeg nesten bare ha det... hehe.. Er dumt når man ikke har penger å ser etter noe man bare MÅ ha til bebyen da, da holder jeg på å gå amokk hvertfall!

40 innlegg til så er jeg medlem [:)] hehe..

jeg har jio ikke en dritt jeg vett,det er så helvettes kjedlig at man kan spy av det liksom;O
GAD!!!
Menmen^^

Såppas? ossen ser du det??

ÆSJ, nå kan han derre "pappan" på msn her:S
Dritt ass^^

Åh.. sånn fløtegratinerte poteter er godt åsså!! Spess sånn som de har der å, skikkleig hjemmelaga..

ble sulten nå jeg!!!

Jeg og=O
Så vet jeg vi har sommer kåtletter i frysern ejg kan steke,så kan jo bare steke et par sanne men da rekekr jeg nok ikke hotel sæcar(A)

Hehe.. er så greit å si han derre "pappan" å.. hehe..

Jeg ser det på siden der hvor det står nicke mitt og bilde å sånn!
Du har nå 66 innlegg :p

Åh, var bra du sa! Cæsar jah, blitt helt avhegig av den serien jeg nå! Sånn er det å være sykemeldt... hehe..

Går ikke en dag uten den serien,sann som i går fikk ejg ikek sett det,så da måtte jeg se reprisa,synesb are det er litt leit at det ikke går i helgene=D
HAHA

Åja,da skal jeg sjekkemange innlegg jeg har:P

hadde 68 jeg xD

Back
Topp