Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hehe.. sendte deg akkurat en PM om at du var overlegen for at du ikke svarte meg :P hehe..[8D] Kankje han ikke har sett mel. di ennå? har du prøvd å ringe a? hehe.. trodde du ble kila på magen nå jeg.. hihi..
HAr ikek penger på kortet,må sende mld fra enttet=D
æææh,nå ahr bebisen fotballkamp innimagen til mamman sin igejn(A)
Blir helt rørt jeg aslå=D haha^^
Men siden vi får bebi omtrent samtidig så må vi gå barnevogn turer å sann=D
kan hende han driver med flyttingen å sann da,han driver og fløtter inn i ny leilighet nå se=)
Ja, kjennes nesten ut som at det er full forball kamp nedi der noen ganger jah!!![:D][:)] Er så deilig å kjenne sparka.. blir sånn betrygga lissom! Jepp, du har jo termin bare en uke etter meg jo[:D][:D] Kan jo tilog med hende at vi kommer på sykehuset samtidig da, hvis en av oss får før eller etter terminen[8|][:D] :P hehe.. Kan jo skje..aldri si aldri..hehe.. Da har han sikkert ikke sett på mobben en gang hvis han holder på med leilighet vettu! Her skal det bli mange barnevogn turer jah[:D][:)] Vi får gå mye mens det fremdeles er varm i været da!! Har du funnet på no navn forresten??
Åh......[:)] Så søtt navn.. Mia Angelica <3 passer bra til å bli lekevenn til Leon Nicholas det[8D] hihi.. høres ut som to fyrster eller hoff folk.. hihih.. En sjokolade hadde ikke skada nå nei.. *snufs* vil ha sjokolade nåååå jeg!
Jaa,ikke snat=D
Det er fordi det skal bli ei lita prinsess, MIN lille prinsesse faktisk=D Hehe;D
Sjokolade hadde ikke skada nej,men på ultra har de sann ferdig laget fløtegratinerte poteter i varmedisken,har så lyst på det så jeg er helt sjuk,men penger er et minus her iallfallxD
Ja, vet det! Det er godt! Pleier å kjøpe sånn spagetti greier i disken der noen ganger å jeg! [:)] Oisann, fant no potetgull i skapet her gett!! (hmmm.. det er vel ikke gjemt unna fra meg vel!??[8|][:@]) hehe..
Ja, skjønner.. åssen får du penger nå du da a? Jeg er dronninga av å sløse å bruke penger hvertfall, hvis jeg ser noe jeg vil ha så MÅ jeg nesten bare ha det... hehe.. Er dumt når man ikke har penger å ser etter noe man bare MÅ ha til bebyen da, da holder jeg på å gå amokk hvertfall! 40 innlegg til så er jeg medlem [:)] hehe..
Går ikke en dag uten den serien,sann som i går fikk ejg ikek sett det,så da måtte jeg se reprisa,synesb are det er litt leit at det ikke går i helgene=D
HAHA