id minerals

pustle

Gift med forumet
Fikk et lite kit til jul, og lurer litt på en ting (har altså aldri brukt mineralsminke tidligere- som jeg vet iallefall..);
Er det kun pudderet man skal bruke? Fins det ikke en slags brunkrem man skal bruke under?

Fins det fortsatt noen som sier "brunkrem"? [:D]

Vil anbefale deg å se dvd'en som følger med. Pudderet er jo selve foundationen. Dvd'en gir deg også opplæring i påføringsteknikk. Det er ikke bare å koste det på. [;)]

nei ikke sånn jeg har forstått så er det pudderet/foudaition (hakke peil åssen det skrives) det er liksom brunkremen, det smelter på en måte på huden din

ORIGINAL: pustle

Fikk et lite kit til jul, og lurer litt på en ting (har altså aldri brukt mineralsminke tidligere- som jeg vet iallefall..);
Er det kun pudderet man skal bruke? Fins det ikke en slags brunkrem man skal bruke under?

ja er kun pudderet. er det som er "brunkremen". du kan jo og legge consealer under og roug oppå...

ORIGINAL: Sicily

Fins det fortsatt noen som sier "brunkrem"? [:D]

Vil anbefale deg å se dvd'en som følger med. Pudderet er jo selve foundationen. Dvd'en gir deg også opplæring i påføringsteknikk. Det er ikke bare å koste det på. [;)]

Haha, kaller som regel "brunkremen" min for foundation, men i dette tilfellet het jo to av pudderene foundation, så måtte bare kalle kremen noe annet, for at folk skulle skjønne hva jeg mente[:D]
Fulgte ikke med noen dvd, men regner med det ligger noe på youtube.
Takk for svar, snupper[:)]

Back
Topp