Id/Bare escentuals

spispilladisjøl

Gift med forumet
Her kryr deg jo av søte damer - og jeg tørr tippe noen er borte å snuser på produktene i overskriften. Isåfall:

Hvor bestiller dere fra når dere handler på nett ?

Har snust på blivakker, Strawberrynet og lookfantastic - prisene varierer men klarer ikke helt bestemme meg. Er ikke den som handler så utrolig mye over nettet, ihvertfall ikke fra utlandet.

Jeg bestiller fra MakeupMekka, der koster foundation 259,- og da er det fri frakt også. (f.o.m 250,-) Mine venninner bestiller fra utenlandske sider og da koster den rundt 210,- - 240,- inkl. frakt.. Her i Norge koster den 429,- i salongene.

Prøv Sheer Cover i stede =) Jeg personlig er mye mer fornøyd med den enn Id =)

Ellers har jeg kjøpt Id sminke på Blivakker.no =)

Frøken Lillan skrev:
Bestilte fra feelunique. Kostet ikke så mye, og de refunderer også ekstrakonstnader.

sleepingbeauty - Har prøvd ut id av ei venninne og synes det er helt fantastiskt, så går for det for denne gang :D men takk for tips

det var ikke jeg som tipset deg om sheercover, jeg er Id - fan så det holder!! Kommer aldri til å bytte det ut... :-)

Jeg bestiller fra ebay! :)
Kjøpte akkurat ny foundation i størrelse XL - betalte 156 kroner, inkl porto!! Det er IKKE feil. Har også bestilt annen sminke fra e-bay og det funker veldig bra!! Jeg bruker det som heter "kjøp nå" - så da funker det som en vanlig nettbutikk. Bestiller i flere omganger slik at det ikke overstiget 200 kr - da slipper man toll. Bestilte meg masse ny sminke for en uke siden, og har fått alt i posten alt.

Jeg sjekket mye rundt da jeg startet å bestille fra nett, og trur jeg har funnet det billigste :P

opp

www.limebeauty.com

her er det veeeldig billig:)

Back
Topp