icsi

fano

Gift med forumet
Kanskje det er noen og prate med her som skjønner og vet hva man går gjennom.
Er i gang med 2 forsøket på icsi, fikk ut 11 egg denne gang, 10 var modne, de fikk befruktet 6 og 3 var av topp kvalitet. Fikk satt inn 1 egg 2 juni og har fått fryst ned 2. Hvordan skal man føle at det går bra, at det fester seg, og hva kan man gjøre selv for og gjøre det best mulig for et egg til og feste seg?
Ganske fortvilet.[:o]

Er nok ikkje eit kjekt svar å få, men er nok ikkje noko ein kan gjere for at egget skal feste seg. Må berre følge medisineringa sykehuset har satt opp, og håpe på det beste.

Veit den tida mellom innsetting og testing er tung!! Dere får prøve å finne på noko kjekt i helga, for å prøve å få tida til å gå litt fortere, og tankene over på andre ting.

Har du testdag på mandag?? Kjempe-masse lykke til ihvert fall!!

Sympati-klem frå
Tira

Har testdag på mandag ja, føste gangen skulle jeg ta blodprøve på 12 dag, begynte og blø 2 dager før, denne gangen skal jeg ta blodprøve på dag 14, har ikke begynt og blø enda så håpet er der, men frykten er der hele tiden.

Ønsker dere kjempe masse lykke til, det en en venntetid fylt med forventninger og håp. skulle så gjerne ønske at man slapp og gå gjennom dette, at ikke ting kan være normalt

Hei fano og velkommen til oss. [:)]

Har selv vært igjennom 3 icsi forsøk, jeg levde stort sett normalt.
Tok så klart hensyn til kroppen min. Var sykemeldt til etter testdag alle 3 gangene.

Krysser fingre og tær om at du får en positiv test på mandag. Spennende.

Masse lykke til.

Det er vel desverre ikke noe fasitsvar på åssen man skal få et egg til å feste seg[&:] Men her inne er iallefall mange som vet åssen du har det nå, og hvilke tanker du sikkert sliter med[;)] Noen kjerringråd kan nok også forekomme[:D] Var det ananas man skulle spise etter innsetting tro[8|] Selv er jeg begynt å gå til akupunktur i forkant. Har holdt på noen uker. Jeg skal ha innsetting til fredag[:)]

Uansett, velkommen hit og lykke til med testing[:D] Håper den blir positiv[;)][;)]

Velkommen til oss fano [:D]

Vi har nettopp hatt vårt 1. icsi forsøk. Fikk også ut 11 egg, mikroinjeksjon ble utført på 6 av eggene og 3 av dem ble befrukta. Fikk satt inn ett egg 6. juni, og fikk 2 på frys. Så nå ruger jeg på ett lite frø. Har testdato 20. juni.

Jeg vet ikke om man kan gjøre noe selv for at egget skal feste seg, men prøver å følge noen av kjerringrådene. Har handla inn fersk ananas som jeg spiser litt av hver dag. Ellers tar jeg noe som heter Fructus Femina. Dette er et naturmiddel som er kjøpt i Danmark. Tidligere ble et nesten identisk produkt kalt babyklister. Det skal være egne tråder om dette her inne...

Ønsker deg lykke til med rugingen og krusser fingrene for en positiv test om ikke så alt for lenge [:)]

[:D] jeg har nå gått til fotsoneterapaut og akupunktur, har tatt alle forhåndsregler, har ikke tilsatt noe spesielt ellers, burde kanskje gjort det men...[8|] 
Er så nervøs for og begynne og blø, ikke noe tegn til det enda da, men det kan komme fort [&o]

tusen takk for svar [:)]

tusen takk [:D]
Da har vi jo likt antall da [:)] Ventetiden er grusom, man går hele tiden og kjenner etter om man kan kjenne noe, føle noe, men nei....
Krysser fingre og tær for deg [:D]

hva er babyklister, hehe [:D]
Hvor får man kjøpt det?
Første gangen jeg satt inn var jeg innstilt på og ligge med beina høyt i 3 mnd og legge inn tissekateter og bæsjepose så jeg slapp og reise meg, var redd for at egget skulle dette ut, da lo de av meg på sykehuset [:D]
De sa at det ikke detter ut, men bare forsvinner hvis det ikke fester seg, denne gangen har jeg snudd på flisa og er ute og går tur med hundene og er mye på besøk, får se om det hjelper da [:D] lykke til dere også [:)]

Back
Topp