ICSI

mila76

Betatt av forumet
Hi jenter!!!Nå er vi endelig i gång...Fikk brevet fra riksen i dag at vi har blitt godkjent og skal til forsamtale 23 April...[:D][:D][:D] I det samme brevet  sto det at vi trenger noen blodprøver..Vi fikk et rekvisisjon for kromosom og dna analyse(blodprøver) Mannen min har litt nedsatt kvalitet og de fant ikke noe med meg...Og det er sikkert derfor vi vi anbefalt ICSI..Det jeg lurer på er hvis det er flere her inne som måtte ta de kromosom analyse blodprøvene i forbindelse med ICSI eller er det et spesielt situasjon i vår tilfelle??Er spent,bekymret,glad,alt på en gang..Håper det er noen her inne med erfaring som vet litt mer..
 
Er ikke helt sikker på om jeg svarer riktig her nå, men husker at mannen min måtte ta noen blodprøver før vårt ivf førsøk (han har nedsatt sædkvalitet) for å finne ut om den dårlige kvaliteten var arvelig.... kan det være det du mener????
Har så utrolig lite greie på det her, har bare erfaring utifra mine egne forsøk...
Uansett Lykke til!
 
 
kate : ja jeg tror det...Bare at vi må gjør det begge to...Selv om de finner ikke noe hos meg. Skjønner ingenting!
 
Jeg tror ikke det trengs når det er redusert antall men kvalitet...
 
Vi er veldig spent...Men samtiding er jeg redd..Redd for at vi kommer ikke til å lykkes [:o][:o] Men jeg få bare tenke positiv....
 
Kjekt å komme i gong!  Vi hadde vårt første ICSI prosjekt i november, og min mann måtte også ta alle desse blodprøvene inkl. kromosom... Veit ikkje direkte grunnen, for etter at vi kom i gong med dette har eg overlatt ALT ansvar til dei som behandlar oss, og det er veldig deilig!  Dei veit jo kva dei drive med [;)].  Vi skal til med nytt prosjekt i mai.  Hadde ingen egg å fryse ned, so no blir det heile pakka om igjen, men det går no bra det... Den gode nyheten er verdt å vente på! [;)] Lykke til!
 
Massw masse lykke til!
 
Back
Topp