ICSI og IVF, erfaringer?

La petite princesse

Flørter med forumet
Hei!!
Dere som ruger og/eller har vært gravide før: hvordan føles det i kroppen? I morgen er det ei uke siden innsett, og jeg har de siste tre dagene kjent mensmurringer nesten hele tida. Altså helt likt mensmurringer,- men er det i det hele tatt mulig at det kan være noe annet? Har jo tross alt hatt denne kroppen i noen år, og synes liksom jeg kjenner til de ulike signalene men.. Er i ferd med å miste troa på dette forsøket (selv med ei uke igjen til testedato), uten at jeg helt klarer å peke på hvorfor. Det føles bare ikke som det er noe der, på en måte. + denne mensenfølelsen, som jo ALLTID har vært forbundet med at jeg ikke er gravid..[:(] Så dere som er,eller har vært i samme situasjon (og lyktes/mislyktes): Hvordan føler/følte dere det?

Og ett spørsmål til: hvor tidlig kan mensen faktisk dukke opp når man går på Crinone? Det er i dag 32 ift sist dato for blødning (spraymens), og normalt sett har jeg 30dagers sykluser ca.

Takk for svar.[:)]

Eg vil sei at det er umulig å tolka kroppen i rugetida. Både pga av at ein kjenner veldig etter, og pga av alle hormonene. Ved inseminasjonsforsøket hadde eg veldig murringer men då kom mensen.. Ved første innsetting var det mindre murringar enn andre (der eg blei gravid).

Men det er vel litt tidlig for mensmurring hos deg? Hååååpar det er festesmerter, men det kan og væra crinonen..

Men ønsker deg masse lykke til[:)][:)][:)]

Jeg pleier, i naturlig syklus, å begynne med for-menssmertene alt 7-10 dager før forventet mens. Og det er vel disse smertene det minner om egentlig. Føler ikke at dette går veien, men du og du så glad jeg blir hvis det gjør det!!![:D]

Jeg hadde ømme bryster helt fra tredje dag med cyklogest så tror ikke det teller. Utenom det var jeg superpessimistisk og veldig overrasket over positiv test. Håper dette går veien for dere [:)]

Back
Topp