ICP i svangerskapet

Maje <3 2011 <3 2015 <3

Andre møte med forumet
Heisann :hello

Jeg lurte på om det er noen her som har hatt/har svangerskapskløe/icp??
Hadde det med min førstefødte og trodde jeg skulle bli spik spenna gal!!! :excited001 Min største frykt nå er at dette skal komme tilbake! Noen som har erfaring å isåfall hva fikk du til lindring mot kløen?? Prøver å forberede meg på det værste her :shy:

Heisann :hello

Jeg lurte på om det er noen her som har hatt/har svangerskapskløe/icp??
Hadde det med min førstefødte og trodde jeg skulle bli spik spenna gal!!! :excited001 Min største frykt nå er at dette skal komme tilbake! Noen som har erfaring å isåfall hva fikk du til lindring mot kløen?? Prøver å forberede meg på det værste her :shy:
Hadde noe ekstremkløe på hender og mage for et par uker siden. Kjøpte hvitvask liniment på apoteket som jeg oppbevarte i kjøleskapet og brukte ved behov :p gikk greit og gikk heldigvis over. Husker søskenbarnet mitt, hun klødde seg til blods nesten :o ble litt redd for at jeg hadde fått samme når jeg fikk den kløen..

Jeg klødde meg til blods hver dag i omtrent en måned. Prøvde alt av salver og dusjer,men lite hjalp. Måtte kjøpe meg hårbørste for å klø meg med så jeg ikke skulle klø meg inn til beinmargen! Å den kløen var desværre på 90% av kroppen

Var livredd når jeg fikk kløen at den skulle vare eller bli verre. Min gikk heldigvis over. Leste et sted at det har kommet en slags krem som lindrer, men fåes på resept hos lege?

Håper det hsr kommet mere hjelpemiddler nå enn det var for 4 år siden. Da fikk jeg polaromin og på sykehuset fikk jeg små tuber med hydrokortison salve 2%. Tru hver tube var nok til å dekke ene beinet mitt bare Kommer denne kløen igjen prøver jeg hva det skal være!

Back
Topp