Icerus dagbok

Icerus

Flørter med forumet
Februarlykke 2015
Har siden nyttår vært prøvere, men det har ikke klaffet enda.
Denne mnd testet jeg el veldig tidlig av en elle merkelig grunn, og fikk positivt utslag på dag 6 til 8 mener jeg at det var. Men fortsetter å teste da jeg er redd for å gå glipp av el dersom testene ikke er helt riktig. Har testet hver dag, og de siste dagene har utslaget vært svakere.
Håper på å gå ned noen kilo i samme slengen. Sette fokus på et godt kosthold og være aktiv. Ingenting skal stå i veien for en liten spire :D

Er nå på dag 11 og venter i spenning på enten et nytt utslag på el testene eller ikm datoen 3 august

*krysser fingrene*  [:D]

Takker for det:)
Da var el overstått for denne gang, og sengekosen skal det ikke stå på... Har til nå gått ned 2,5 kg og fortsetter i dette sporet inntil spiren sitter. Trenger å bli kvitt litt valpefett kan man trygt si :D

Da er IKM 3 august, men kommer til å teste allerede 1 august pga en sommerfest som skal være den helgen :)

[:D]velkommen inn hit...håper oppholdet blir fruktbart å kort her

Humøret og kroppen er på vei feil vei. Er litt lei av å ikke få det til å klaffe. 7 pp denne mnd, og dersom det ikke klaffer nå så vet jeg ikke hva jeg gjør. Har prøvd det meste av kjerringråd, og gitt dem opp..
Ellers popper det opp med graviditeter som alle virker som om de ikke var planlagt. Ikke morro for oss som nå har passert 1/2 året og er på vei mot året.

Sambo er også litt frustrert. Jeg har ikke klart å snakke med ham om frustrasjone tidligere av redsel for at han skulle ombestemme seg. For det har han nesten gjort i løpet av denne perioden. men måtte bare får det ut. Så heldigvis var han på samme stadie som meg. Litt lei seg for at vi ikke har "bolle i ovnen" enda, og skuffet over at alle andre klarer å få det mens vi er på vei mot å bli "slitere".

Føler at jeg er litt urimelig, men tror hormonene min denne mnd er litt i ubalanse. Har lett for å ta til tårene og griner for ingenting. Men det kan også være stresset både med hus og jobb. Har vært litt for mye kav og mas det siste året, og det har nok innvirkning på kroppen. Av en eller annen grunn så føler jeg meg alltid litt bedre etter å ha "latt følelsene og tankene flyte fritt utover papiret", så denne klage meldingen eller hva jeg nå skal kalle den har i alle fall hjulpet litt :)

løs mage i går, og kvalme på kvelden. Magen har komt seg men kvalmen henger igjen. dessverre er det noe som går, så jeg kan ikke se på dette som noen symptomer... Skulle bare ønske...
1 uke og 2 dager til jeg skal teste :)

Kvalme og murringer i mage og rygg. Er nå nesten sikker på at jeg enten er syk eller gravid. Satser på det siste. Men er ikke 100% sikker enda. Er en uke og to dager til ikm....

5 dager til ikm inkludert dagen i dag. Fremdeles små kvalm og skiftende mage.. Kan ikke være omgangssyken i over 1 uke... Men vi får se. Tester lørdags morgen

det blir spennende til løredag da..[:D] krysser fingre å tær for at spiren sitter

Ble ingen graviditet på oss denne pp heller. Går nå inn i 8 pp... :(
Fikk TR 3 dager før tiden, og slapp å teste. Tror jeg har vært syk i stedet denne pp. Har vært l kvalm og trøtt og masser av andre symptomer som kunne vært riktig i forhold til en graviditet..

Satser nå på baby i mai. Og håper på at vi slipper å vente så lenge... Neste ikm 28 august

så leit det ikke klaffet for dere denne pp....krysser ale fingre og tær for neste pp!!!! [:D]

Back
Topp