Ice net

Kath1990

Glad i forumet
Septembergull'17
Noen med erfaringer med de som mobilabonnement?
Bra dekning, stabilt?

Last edited:
Nå har jeg ikke Ice selv, men dersom du leser på nettsidene deres så holder de på med å bygge ut sitt eget nett og der de ikke har nett selv bruker de telia sitt som etter hva jeg vet har ganske god dekning, men du må sjekke der du bor.
Dekningskart for Telia finner du her

https://telia.no/dekningskart

Nettopp gått over dit nå fordi de har kjøpt opp Hello. Gått fra full dekning til halv og under...
4G funker fint da, men altså dårlig telefonsignaler.
Samme problemet med Telia/netcom, så jeg sverger til telenor dekning og kommer helt sikkert til å bytte snart [emoji14]

Last edited:
Kundeservicen er skikkelig dårlig! Og da jeg hadde det så var det langt fra stabilt, men nå er det noen år siden jeg hadde det da. Og som musemor sier så driver dem å bygger ut nettet sitt, så vil tro det er bedre nå.

Vi hadde det som mobilt bredbånd hjemme. Ok dekning, noe tregt, veldig ustabilt.

Vi har og er egentlig fornøyde. Så lenge ruteren står på et spesifikt sted hos oss, har vi veldig bra nett og det er veldig stabilt. Men må stå oppå tv-en da.
Nå har vi fått fiber her vi bor, så siste måneden vi har ice nett nå ;)

Vi har og er egentlig fornøyde. Så lenge ruteren står på et spesifikt sted hos oss, har vi veldig bra nett og det er veldig stabilt. Men må stå oppå tv-en da.
Nå har vi fått fiber her vi bor, så siste måneden vi har ice nett nå ;)
Men det er vel for nett, ikke mobilabonnement som det spørs om her.
Det er to veldig forskjellige ting

Vi er veldig fornøyde med ice

Jeg er godt fornøyd med ice net[emoji106]

Helt greit nett om en bor i stor by, ikke bra nett på mindre tettsteder. Har ice selv [emoji846]

Hatt ice ett år. Fornøyd jeg. Aldri opplevd å ikke ha spesiellt dårlig nett.
Bor i storby, men er litt på bygda innimellom.

Back
Topp