ICA bleieavtale...

Fjollefrua

Glad i forumet
Er litt små irritert nå...
Tenkte jeg skulle begynne å shoppe inn litt bleier slik at jeg har litt utover neste året, ikke HAMSTRE, men kjøpe inn litt mer enn jeg pleier for å ha en liten stund.
Så når jeg går i butikken (pleier å kjøpe 2-3 pk om gangen til vanlig før de halverte prisen og man fikk hver 2. pk gratis) så har de satt opp lapp om at de har gått tilbake til den gamle avtalen som er kjøp 3 få 4....
Jeg har liksom ventet til nå jeg da for å ikke ha så veldig mye hjemme før babyen kommer...
Men neida, nå når jeg skulle handle så er bleieavtalen slutt...

Noen andre butikker som selger Pampers med bleieavtale?
Vi vil ikke bruke libero for synes de er så stive og tunge...

rimi har det forsatt på pampers-og skal forsette med det ut detta året[;)][:)]

Rimi og rema kjører vel Pampers tror jeg...?

Coop, tror jeg! (: OBS gjør det, ihvertfall! (:

kjapt spørsmål, hvordan så denne lappen ut? Som om noe butikken kan ha printet ut på egenhånd? 

ORIGINAL: Hilly77

rimi har det forsatt på pampers-og skal forsette med det ut detta året[;)][:)]

Er rimi butikk her jeg bor og er der de har satt opp lapp...
De påstår at det er ICA som trekker tilbake avtalen...

ORIGINAL: Azoria

kjapt spørsmål, hvordan så denne lappen ut? Som om noe butikken kan ha printet ut på egenhånd? 

Det er faktisk en håndskrevet lapp... [&:]

Husker jeg kjøpte bleier på rimi da lille blei født. Betalte 23 kroner pakka og fikk den 4 gratis. Men 23x3 er 69, da de scanna bleikortet sto det minus 79[:D]. Så så lenge hun brukte str 1 og 2 fikk jeg 10 kroner for å bruke pampers[:D].

Kjøper fortsatt pampers på rimi, og de har 2for 1 ut året i alle fall. og billigere enn ica[;)].

34,50 for 2 dobbelpakker, på ica var det jo 79,90. ( husker ikke hva det er for new born bleiene da)

ORIGINAL: Tanketrollet

Rimi og rema kjører vel Pampers tror jeg...?

Rema har libero på tilbud...Ivertfall her hvor jeg bor[:)]

ORIGINAL: fjollefrua

Nei fyfader! Det der er bare tull! Nå ble jeg skikkelig irritert. Jobber på Rimi selv (ica/rimi er samme selskap) og er ansvarlig for bleier/barnemat o.l i vår butikk og vi har IKKE hørt noe om det der. Forbanna idioter som ødelegger for en kjede på den måten der [:'(]

ORIGINAL: fjollefrua

Nei fyfader! Det der er bare tull! Nå ble jeg skikkelig irritert. Jobber på Rimi selv (ica/rimi er samme selskap) og er ansvarlig for bleier/barnemat o.l i vår butikk og vi har IKKE hørt noe om det der. Forbanna idioter som ødelegger for en kjede på den måten der [:'(]

Ja jeg kjenner at jeg blir litt irritert jeg også..
Får ta en tur innom ICA 5 km unna og se om det står noe der.
Vil jo benytte meg av det jeg også så lenge jeg kan liksom....

rimi =) beste avtalen =) samme som kiwi bare på pampers =)

Back
Topp