IBUX

x1xPastella

Forumet er livet
Jeg lurer på, hvis jeg er gravid nå, kan da ha skjedd for 2 uker siden... Og jeg skal si at jeg er
ufattelig trøtt (kan hende at det henger igjen etter at jeg har vært sjuk, men jeg er blitt noe bedre) og vondt i
puppa.

Men som jeg har nevnt så har jeg vært sjuk og jeg har tatt MYE ibux... Kan dette ha skadet forsteret?
Samboeren min sier at jeg i tilfelle har fått en pillemisbruker av et forster... (spøk da)

Men jeg lurer nå for det jeg...

Takk

Men du må ikke ta ibux hvis du er gravid eller prøver å bli gravid. Ibux er et blodfortynnende middel som øker risikoen for spontanabort ganske mye. Paracet derimot kan du bruke.

Hvis du er gravid kan du bruke smertestillende som er laget på paracetamol. Da må man holde seg unna ibuprofen som Hanne79 sier er blodfortynnende.

Jeg vet det, men jeg hadde ikke trodd at jeg er gravid for el skulle være den forrige uka og da hadde vi ikke sex for jeg var for syk til det!!! Stakkars mann...

Men siden jeg har gått på pergotime denne mnd så kan jo eggløsninga ha vært når som helst denne mnd....

Jeg også tok ibux tidlig i svangerskapet, helt jeg fikk beskjed at legen min og ta vanlig parasett, de var mye bedre for lille baby``n i magen :) Men har du tatt ibux så ikke ta flere. Det er vist noe i de stoffene som ikke er helt bra.

Alle betennelsesdempende smertestillende er fy fy. De tre første ukene har det som andre sier her ikke noe å si! Men de kan faktisk gjøre det vanskeligere å bli gravid. Alle som prøver å bli gravid eller er gravid skal hels holde seg unna.

Eg tok og IBUX i begynnelsen av svangerskapet (har migrene) men mest fordi eg ikkje hadde paracet i huset, og nurket våres tok ikkje skade av dette.

Har ingen planer om å ta flere... men jeg har vært så dausjuk at jeg har tatt det som har vært i huset... Det er skjeldent jeg i det hele tatt tar smertestillende!!!

Så klart må man ta en tablett så må man bare

Back
Topp