iam.no

*Mamma010108*

Elsker forumet
Er det virkelig lov å legge ut adresse, telefon nr, fødselsdato osv på den måten?
Alle kan jo sjekke uten problem der[&o] 

stod jo ikke noe mer interessant der enn på gulesider. Eneste var at når jeg trykka på alder så var det jeg som havnet først på lista..så jeg er den yngste men ser ikke noe fødselsdato..

ORIGINAL: Irenemor82

stod jo ikke noe mer interessant der enn på gulesider. Eneste var at når jeg trykka på alder så var det jeg som havnet først på lista..så jeg er den yngste men ser ikke noe fødselsdato..

På meg og andre eg kjenne står fødselsdato og stjernetegn[>:]
På noken er det en del info, men det er jo sånn man kan finne om man bruka google.. Men treng vel ikkje samle alt på samme side[&:]

står stjernetegn på meg [8D]

ORIGINAL: *Mamma010108*

Er det virkelig lov å legge ut adresse, telefon nr, fødselsdato osv på den måten?
Alle kan jo sjekke uten problem der[&o] 

Den henter jo bare info som du eller andre har lagt ut på nettet, bare at den sparer et par minutter leting.

Om man ikke vil ha info på nettet må man ikke legge den ut, det har vi jo blitt lært i stor grad de siste ti årene. På meg finner den at jeg har facebook samt en anonse på finn, og telefonnummer + skattelister. Det handler bare om å være litt bevist på hva man vil dele med verden.

Back
Topp