iam having a baby boy

BTM

Glad i forumet
Augustlykke 2015
utrolig med ultralyd, var ikke tvil om at det er en gutt jeg har i massetassen nei hehe...veldig rart var så innstilt på jente, både jeg og samboern, så må helomvende hue merker jeg, men super fornøyd da[;)] dere andre som var på ultralyd i dag da ???

Gratulerer med en liten guttebass i magen[:D]

Du er heldig som kan shoppe masse blått [8D]

gratulerer med gutten. kjekt å få gutter. har en liten gutt fra før og nå de kommer i to års alderen er det så gøy å handle klær til de. har så masse tøft til gutter:)

Gratulerer [:)]

ORIGINAL: ØnsketErStort

Gratulerer [:)]

gratulerer til deg å, hadde du ikke også vært denne uka?

[:)]Takk for det
var i går for da var jeg på sykehuset på samtale i forbindelse med ks.. og så fikk jeg ul da, hun trodde det var jente men ikke helt sikker, skal på ordninær på tirsdag [:)]

åå spennende da...du skal ta keisersnitt, noe spesiell grunn til d? første baby?

Ikke meningen og stjele tråden din da:)
men sitter i rullestol.. har ceberal parese.. så derfor tenkte jeg d var best med ks.. men legen sa jeg kunne føde normalt så blir nok det har ikke bestemt meg [:)]

men sitter i rullestol.. har ceberal parese.. så derfor tenkte jeg d var best med ks.. men legen sa jeg kunne føde normalt så blir nok det har ikke bestemt meg [:)]

tråden er gammel så ikke noe problem hehe...sånn å forstå ja, hm hadde nok gått for normal fødsel hvis mulig, er mer risiko med keisersnitt generelt, men må vel vurderes ja..

ORIGINAL: BTM85

tråden er gammel så ikke noe problem hehe...sånn å forstå ja, hm hadde nok gått for normal fødsel hvis mulig, er mer risiko med keisersnitt generelt, men må vel vurderes ja..

jepp det jeg fikk høre så da blir det nok vanlig

ORIGINAL: Tre blir fire

Gratulerer med en liten guttebass i magen[:D]

gratulerer så mye med guttebebis i magen din!! så flott at alt stod bra til!! [:D][:D] ååå når er det ikke lenge til det er min tur, tordag er dagen! og denne gangen kan ingen nøff nøff stoppe meg! [:D]

Gratulere med en liten prins i magen!![:)][:)]

ORIGINAL: Tove81

gratulerer så mye med guttebebis i magen din!! så flott at alt stod bra til!! [:D][:D] ååå når er det ikke lenge til det er min tur, tordag er dagen! og denne gangen kan ingen nøff nøff stoppe meg! [:D]

blir herlig da, er utrolig gøy å se babyen, lykke til

Back
Topp