IA og jeg skulle bare *bilde*

~Ingeborg~

Gift med forumet
kose inni teltet hennes, når vi endelig hadde lagt oss til inni telte var Stian rask med å stenge oss inne!! Den sniken!! Og der måtte vi være en stund! Begge bena mina sovna og IA makket skikkelig mye!! 
Vi skal aldri kose i telte når stian er i nærheten igjen!!

ORIGINAL: ~Tintus~

Jeg hadde fått helt klaustrofobi...[8D]

Ja, var litt varmt der på slutten! Pluss at det var 1000 bamser der inni!!

ORIGINAL: ~kolibri

jeg og hahaha

*ler meg ihjel*

Go STIAN[:D][8D]

Me too..

ORIGINAL: Bdancer

me too...

synes du det teltet (eller reiseseng er det vel egentlig?) er bra? jeg kjøpte jeg, men returnerte det for synes det virket så varmt inni der. står jo at det kan brukes i sola når man har baby på stranda - men er jo så tett[&:] og så hadde odin begynt å krabbe når jeg kjøpte det så var ikke noe vits i.

Vi har lekt mer i den enn hva vi har brukt det som reiseseng. Tror ikke jeg hadde fått henne til å sove der nå, hun hadde sikkert stukket av viss hun hadde våknet, for jeg vil ikke lukke den helt igjen.

Vi brukte det mye i sommer!! La et hvit helseteppe der solen skinte, sånn at hun skulle få skygge, ble ikke så varm der inni egentlig. Nå står den fast i stuen, så når hun er litt trøtt pleier hun å få en flaske melk og ligge der og kose seg med den. Ellers er det mye leking og tulling med det.

Holder på og sovne...[:)]

hahahaha[:D]

[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp