I vognen

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Hva skal du ha i vognen i starten?? Vognpose (event hvilken)? Eller dyne/pledd?
Jeg tenkte dyne og event teppe, siden bagen er så lun i seg selv, men ble så usikker da jeg synes d blir så klumpete..... :/ hmmm

Saueskinn i bunn, dyne oppå. Også kommer jeg sikkert til å bruke stormtrekket som følger med vogna utenpå der igjen:)

Vi har Voksi City Pose fra storebror med dun. Tenkte å bruke den, men syns den er veldig stor i bagen, så vurderer å bruke dyne isteden. Det har jo vært så varmt i det siste også.. usikker :P

Har voksipose, en tynnere vognpose, eller lammeskinn og dyne. Må se an temperaturen før vi velger.

Her blir det å bruke lammeskinn og dundyne, evt overtrekket på vognbagen oppå der igjen :) Så regulerer jeg påkledning etter vær tenker jeg :)

Har den nyeste utgaven av voksipose, er det City den heter tro.. Men har egentlig ikke tenkt så mye på om jeg skal bruke den eller dyne nå i starten. Har også lammeskinn til å ha i bunnen, det blir nok brukt tror jeg hvertfall. Det har jo vært mildt i det siste, så tenker at det kanskje holder med dyne, fremfor pose. Men får prøve meg litt frem tenker jeg, merker vel om baby blir for varm sikkert :)

Har voksipose fra Bugaboo hvor man kan velge både ett tynt eller ett tykt lag oppå.. I tillegg til trekket som er på vognen :)

Har kjøpt vår/høstpose fra by milla, blir det veldig kaldt så bytter vi til voksipose :)

Har dunpose som jeg kommer til å bruke på de kaldeste dagene og lammeskinn og dundyne med ullteppe over på de litt varmere dagene :)

Skal bruke lammeskinnspose i starten, og etterhvert lammeskinn og dyne, evt har vi forskjellige pledd og tepper :) Spørs på temperaturen!

Vi starter med lammeskinnspose, så blir d voksi evt dyne alt ettersom temperaturen ute :)

Tenkte å bruke saueskinnsposen svigermor sydde til eldstemann om den ikke blir for varm, ellers så har jeg en vinterpose fra lillelille, en fleecepose og dyne. Må nesten se hvor varmt det er ute. Må uansett kjøpe ny vognpose til storebror for jeg får ikke festet den han har I nyvogna :rolleyes:

Lammeskinn og dyne, du lærer deg etter hvert og brette dynen fint slik det ser bra ut =)

Åsså vognteppe =)

Saueskinn, dyne og et pledd

Lammeskinn og dyne, du lærer deg etter hvert og brette dynen fint slik det ser bra ut =)

Åsså vognteppe =)

Ja, håper d ;) for troooor ikke eg vil bruker penger på noe pose nå.. Tenkte vente til over sommeren og kjøpe en god som varer hele vinteren, og været pleier jo være ganske midlt i slutten av Mars...

Har voksipose, men frykter det blir for varmt.
Har ordnet med pledd og dyne.

Har saueskinnspose, og dyne så får se hva som blir brukt avhengi av været :) tenker det er greit å ha saueskinnspose om vi skal ut å isfiske eller lignende, da det fort blir litt kaldt, men det er jo ikke nødvendig om man skal på butikken eller senteret ;)
Litt redd for å koke babyen så blir nok litt prøving og feiling i starten, men planlegger ikke noen store utflukter med det første så da kan man jo alltids snu og hente mer/mindre hjemme om det trengs :)

Back
Topp