Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hva har dere i vognen nå?Voksi eller annen type pose..Synes det er vanskelig når det svinger fra 0 grader til 15-16 grader.Her hadde jeg tatt ut Odenwalderen..og lagt i Snuggle-buggy..men ble usikker på om jeg skal legge Odenwalderen i igjen..[&:]
her e posen nylig lagt bort.. kler på ho etter værforholdene. så har eg ett pledd liganes i vogna hele tida tilfelle ho sku bi trøtt når vi trille tur[;)]
Hvis han skal sove ute har jeg et lite saueskinn i bunn og bruker vanlig dyne over,
kler på han etter temperaturen...
Hvis vi skal ut å gå har jeg på han strømpebukse (bomull, ikke ull), bukse, bomullsboddy, genser og
en jakke som passer til temperaturen + lue så klart, har med et tynt eller tykt teppe alt etter hva slags temperatur det er når vi går...
Bruker fremdeles pose (ticket to heaven). Men skal vel snart slutte å bruke den, temperaturen ute skifter så veldig nå så vil ikke ta vekk posen enda[:)].
Bruker fremdeles pose (ticket to heaven). Men skal vel snart slutte å bruke den, temperaturen ute skifter så veldig nå så vil ikke ta vekk posen enda[:)].
Vi bruker stort sett posen enda.
Har bare på henne strømpebukse. Og hun sover på et sted det er skygge, og ofte litt vind/trekk.
Har en deilig dunpose som regulerer godt