I vognen?

citlon

Elsker forumet
Hva har dere i vognen nå?Voksi eller annen type pose..Synes det er vanskelig  når det svinger fra 0  grader til 15-16 grader.Her hadde jeg tatt ut Odenwalderen..og lagt i Snuggle-buggy..men ble usikker på om jeg skal legge Odenwalderen i igjen..[&:]

Delt lammeskinnsposen i to, og har den ene delen i bunnen av vognen. Så kler jeg bare på han etter værforholdene, med eller uten et pledd/ tynt teppe.

Jakke med eller uten teppe.
Eller dress med eller uten teppe.

her e posen nylig lagt bort.. kler på ho etter værforholdene. så har eg ett pledd liganes i vogna hele tida tilfelle ho sku bi trøtt når vi trille tur[;)]

Hvis han skal sove ute har jeg et lite saueskinn i bunn og bruker vanlig dyne over,
kler på han etter temperaturen...

Hvis vi skal ut å gå har jeg på han strømpebukse (bomull, ikke ull), bukse, bomullsboddy, genser og
en jakke som passer til temperaturen + lue så klart,  har med et tynt eller tykt teppe alt etter hva slags temperatur det er når vi går...

jeg har fortsatt hedda i vogna, jenter! [8D]

Ellers har vi enten dyne eller teppe, kommer ann på været og hva hun har på seg. Om hun har jakke eller dress på osv. :) Og saueskinn i bunn!

ORIGINAL: Nette.

jeg har fortsatt hedda i vogna, jenter! [8D]

Ellers har vi enten dyne eller teppe, kommer ann på været og hva hun har på seg. Om hun har jakke eller dress på osv. :) Og saueskinn i bunn!

Ha ha ha..venta på ann[;)]

Aslak sover i en fleecepose (phil & teds). Og så har han et ullteppe i den..

Bruker fremdeles pose (ticket to heaven). Men skal vel snart slutte å bruke den, temperaturen ute skifter så veldig nå så vil ikke ta vekk posen enda[:)].

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Bruker fremdeles pose (ticket to heaven). Men skal vel snart slutte å bruke den, temperaturen ute skifter så veldig nå så vil ikke ta vekk posen enda[:)].

... lurer på hvem du er jeg! hehe.[8D][:D]

Vi bruker stort sett posen enda.
Har bare på henne strømpebukse. Og hun sover på et sted det er skygge, og ofte litt vind/trekk.
Har en deilig dunpose som regulerer godt

han sover i voksiposen med body og longs + lue..
når vi er ute å spaserer har han vinterdress, fotposer, lue og votter..

Takker for svar[:)]Får bare se ann tempen[;)]

Lammeskinn og dyne/teppe. Har vært ganske varme dager her da, så har lagt bort posen [:)]

Back
Topp