I vogna?

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Hvor mye skal man egentlig ha i vogna? Det er jo ikke 20 minus når gulla våre kommer, så holder det med saueskinn med ullpose (vognpose) og ullteppe? Eller må man ha dundyne også? Eller skal dyna taes frem når minus gradene kommer? Tenker da at den lille har på en utedress! :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg har en skikkelig tykk og god saueskinnspose fra før, og gutta mine har ligget oppi der med bare ullbody, ullstrømpebukse og lue på om vinteren på milde dager. Da har de vært gode og varme :) På kalde dager hadde jeg et lag til med klær på dem (f.eks ull eller fleece), men ingen dyne. Jeg har hatt et "pynteteppe oppå vognposen, men det er det ikke noe særlig varme i. Jeg brukte i tillegg regnteppet utenpå ullposen dersom det var litt vind, for det er jo vindtett.

Nå bor vi på Vestlandet da og har det vanligvis ikke så veldig kaldt på vinteren, men er det veldig kaldt skal jo ikke de små ut uansett...

Sent from my iPhone using BV Forum

Det beste er kanskje bare å føle seg fram? Legge ned babyen, blir han varm så tar vi av klær og omvent! :) Vi har en pose som er 31/32 år gammel, og den virker super varm, så håper vi slepper unna med ull tøy og max en fleecedress over :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Kommer ikke til å bruke dundyne på vinteren. Det holder lenge med posen di ligger i...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kommer til å bruke den nye VOKSI urban helt fra starten av :) Så varierer jeg heller hvor mye han har på av klær etter hvor kaldt det er :)

hjemmesydd vognpose med mal av voksi orginal. Men tipper det blir mest skinn og dyne:) body+strømpis og et ullsett holder lenge :)

Back
Topp