Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Sånn var det ja. For lenge siden 2015 når jeg var igjennom dette sist...Du er 4 uker og 2 dager gravid, og har dermed gått inn i graviditetsuke 5. Jeg sier 4 uker og evt antall dager, eller at jeg har startet på uke 5 f.eks.
Er jo først 5 fullgåtte uker 5+0 håper det hjalp noe? Enig i at det er litt ulogisk og kronglete
Jeg er helt ny på dette! Første gang, og min sier gravid uke 4 (3+4), men clearblue sine viser 1-2 uker. Stemmer det da at det er 1-2 uker siden egget ble befruktet, men i svangerskapsuker er jeg av en ulogisk grunn 3 uker på vei? Må si dette er veldig forvirrende
,Du er i 5. uke. Clearblue viser tid siden det begynte å spire og gro.
Jeg sier uke 4 (og evt + antall dager ), det blir mest logisk i mitt hode[emoji4] Litt som at jeg er 33 år, men i mitt 34. om du skjønner[emoji4] Men ser at mange tenker ulikt, så det får vel være opp til hver enkelt. Føler liksom jeg skryter på meg en uke hvis jeg sier 5 uker på vei[emoji12]
Jeg sier "jeg er 4 uker på vei", men om noen spør hvilken uke jeg er i sier jeg 5. Eventuelt at jeg er "i den femte svangerskapsuken". Så for meg kommer det an på ordlyden, om det handler om fullgåtte eller påbegynte.
Og dette er løgn alt sammen, for det er ingen som vet at jeg er gravid, så jeg forteller ikke at jeg er 4 uker på vei. (Kanskje jeg burde brukt 12 og 13 som eksempel, da vet flere om dette i mitt tilfelle. )