I tvil?

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Jeg får vondt/strekk/stikk i lysken på venstre side hver gang jeg går tur eller skal forte meg å gjøre noe, ofte får jeg dette samtidig som press/støl/vond følelse øverst i magen, men jeg har også ofte stråling og vondt i korsryggen som stråler helt til fremsiden av hofta, er dette en sammenheng eller er det to forskjellige ting? Ligament smerter, bekkenløsning, kynnere...?

Noen som kan si av erfaring hva de tror eller burde jeg ringe jordmor? Veldig vondt og ubehagelig, går som jeg har driti på meg også når dette skjer :/

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

For meg høyres da ut så bekkenløysing...mene du i tvil, så ta kontakt med lege, jordmor eller føden :)

Har det på samme måte og jeg har bekkenløsning !! Føler meg totalt hjelpeløs..

♥♥♥Er i uke 28♥♥♥

Jeg har bekkenløsning, og det høres ut som om det er det du beskriver :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Hva sa jm eller lege til dere og hva kan man gjøre? Bare ta det med ro? :) får ringe jm i morgen!

Hva sa jm eller lege til dere og hva kan man gjøre? Bare ta det med ro? :) får ringe jm i morgen!

Gå med korte steg.
Halda beina samla inn/ut av bil og seng.
Fysioterapi eller kiropraktor :)

E mange tråder om bekkenløysing her inne, og mange gode råd så e skrevne ;)

Nå er jeg ikke i tvil lenger! Ligget våken nesten hele natt, hatt så vondt, vondt å ligge, stå, gå, ALT! :/ Nå sitter smertene rundt hele og stråler ned i knea, bena er også fulle av vann, og begynner å prikke når jeg har på sko (som til vanlig ikke er trange). Kjenner jeg er litt lei nå, heldighvis skal jeg til legen på onsdag, så får vi høre hva han sier, men å gå sånn her i 12 uker til frister lite! Godt å tenke på at jeg sitter igjen med verdens beste gave til slutt ♡

Nå er jeg ikke i tvil lenger! Ligget våken nesten hele natt, hatt så vondt, vondt å ligge, stå, gå, ALT! :/ Nå sitter smertene rundt hele og stråler ned i knea, bena er også fulle av vann, og begynner å prikke når jeg har på sko (som til vanlig ikke er trange). Kjenner jeg er litt lei nå, heldighvis skal jeg til legen på onsdag, så får vi høre hva han sier, men å gå sånn her i 12 uker til frister lite! Godt å tenke på at jeg sitter igjen med verdens beste gave til slutt ♡

Anbefaler deg å bruke støttestrømper. Hjelper veldig på hovne føtter og letter også litt på trykket i bekkenet føler jeg...

♥♥♥Er i uke 29♥♥♥

Anbefaler deg å bruke støttestrømper. Hjelper veldig på hovne føtter og letter også litt på trykket i bekkenet føler jeg...

♥♥♥Er i uke 29♥♥♥
Enig, støttestrømper er lite sexy, men sååå behagelig!

-Fra appen-

Back
Topp