I tvil!

Silje_

Elsker forumet
Jeg vurderer seriøst å flytte inn til mamma og pappa disse siste ukene.. har fått skikkelig bekkensmerter nå, klarer nesten ikke gjøre noen ting selv lengre..
Hva mener dere??
Synes jo det er litt dumt også, siden jeg sitte å betaler på en leilighet liksom.. men gud det hadde vært godt å slippe å tenke noe særlig på husvask, lage mat, osv....

Jeg synes du skal gjöre det som du synes er best for deg. Betyr ingenting om du betaler for en tom leilighet. Det er viktig for deg nå den siste tiden at du ikke overbelaster bekkenet ditt, da kan du få plager i ettertid, og det er ikke noe kjekkt..

Flytt hjem til mor og for, få litt omsorg nå den siste tunge tiden[:)]
Det hadde jeg gjort..

Sikkert deilig det, om du klarer å bare bli varta opp[;)]
Selv hadde jeg følt på det og likevel gjort husarbeid og matlaging.
Hadde ikke klart å sitti dag ut og dag inn å bli varta opp..

Men som Termin 14.4 sier; "Jeg synes du skal gjöre det som du synes er best for deg".[;)]

Ja føler liksom det blir litt dumt også.. Jeg er jo tross alt 20 år å bør jo klare å ta vare på meg selv. Og så har du dama til bror min som er så imot at jeg skal få hjelp i fra mamma.... Hun mener jeg bør klare meg selv siden jeg klarte å bli gravid.. Greit nok det.. men det er jo ikke dumt med litt hjelp heller..

Men.. flytter nok ikke opp til dem riktig enda.. men får se etter hvert...[:)]

Eg er 25 år og bor med mamma og pappa etter at det ble slutt med x'en.. venter på at det nye huset skal bli ferdig, men kommer nok til å bo her en stund etter fødselen også..

Gjør det du føler for.. dama til broren din har vel ikke noe hun skulle ha sagt [8|]

Greit å ha noen rundt seg i denne tiden [:)]

Ja.. planen har alltid vært å bo hos mamma og pappa 1 -2 uker etter baby kommer, pga jeg vet jeg kommer til å trenge mye hjelp, siden jeg aldri har vært noe baby person.. hehe..

Nei synes det er så unødvendig av dama til bror min å legge seg oppi ting hun ikke har noe med.. Det er jeg som bestemmer hva jeg vil gjøre når ungen kommer til verden.. hun har ikke en dritt hun skulle ha sagt!!!!

Gjør det du føler for selv, det er du å ikke dama til bror din som er gravid.

Tenk på deg selv og den lille, du trenger litt hvile å bli tatt vare på nå, det fortjener vi alle sammen[:)][:)]

Nei synes det er så unødvendig av dama til bror min å legge seg oppi ting hun ikke har noe med.. Det er jeg som bestemmer hva jeg vil gjøre når ungen kommer til verden.. hun har ikke en dritt hun skulle ha sagt!!!!

Enig med du!!!

Hadde jeg hatt foreldre, og hatt muligheten til å bli litt dulla med, ville jeg nok gjort det[:)]

Jg oxo synes du skal føle på dg selv hva du skal gjøre. Å få litt ekstra opplading av batterian før knøtte kommer er ikke så domt. Kanskje dryge det noen uker til, sånn at du ikke "sliter" ut mamman å pappan din, hehe. Du vil vel sikkert trenge mer hjelp når du kommer fra sykehuset. Å du, en ting til: Ikke bry dg om hva hu derre andre dama sier, dette er opp til dg og dine foreldre. De som bestemmer om de vil ha dg der og ikke hun.

Så glad at dere synes jeg ikke er dum fordi jeg vil flytte hjem litt.. hehe...[:)] 

Men fordi om jeg flytter hjem så blir det jo ikke bare at jeg ligger på sofaen og drar meg dagen lang.. hehe..
Men greit å ha noen å snakke med å noen som kan hjelpe meg hvis jeg trenger det.. Er litt ensomt å bo her helt alene syns jeg.. [:(]

Men kommer nok til å drøye det et par uker jah..
Vet hvertfall at mamma vil jeg skal flytte hjem, de er så redde for meg, at det skal skje noe.. hehe [:)]

Det er ingenting dumt ved å ville ta vare på seg selv. Det som er dumt er å være for sta til å ta imot hjelp. Det er kun du som vet hva du trenger og da skal du sørge for at du får det. Svigerinna di kan bare klappe igjen og bry seg om sine egne ting. Du skal jo ha det bra oppi alt det her.

BESTEM SELV !!!

Nei, ikke hør på damen til broren din. Det er ikke hennes kropp. Også er det uansett deilig å kunne slappe av litt før fødselen.Så lenge din mor og far sier ja til at du kan bo der en stund, så ser jeg ingen grunn til å la være.

Nyt den hjelpen du kan få. Mangen er for stolte til å be om hjelp og andre ting, og det syntes jeg er litt dumt, for man trenger det innimellom.

Syns du er heldig og skal benytte deg av muligheten[:)]
Min familie bor desverre laaangt unna......[:-]

Gjør det du føler for Silje [:D] Synes du det føles best å flytte hjem til foreldrene dine ei stund så gjør det. Og om det ikke fungerer så er det jo bare å flytte hjem igjen [:)] Du pakker jo ikke flyttelasset akkurat!
Viktigste er at du føler deg trygg og har det best mulig!

jeg hadde flyttet hjem! det er en stor omveltning å få sitt først barn.(ikke at det ikke er en omveltning til det bedre altså[:D]).. sså nyt den siste tiden hjemme hos mamma, slippe å vaske, lage middag ol... tipper dama til broren din bare er sjalu på deg og magen din...[:)]

Hehe.. [:)]
Helt ærlig så tror jeg også hun er litt sjalu.. hun stirrer på meg hele tiden når jeg reiser meg opp.. ser at blikke beveger seg etter meg..  Hun er i tillegg sykepleier, og tror hun vet alt om hvordan jeg har det nå... men hun har aldri vært gravid, så egentlig så har hun ikke peiling på hvordan jeg har det nå..

Blir litt irritert på henne til tider..

Forresten, ble enig med mamma i dag at jeg sikkert flytter opp til de om 2 -3 uker, men hvis jeg blir verre enn jeg er nå, så flytter jeg nok før.. [:)]

Back
Topp