I think I'm busted

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
I går sa min 4år gamle sønn:  

-Eg ser at du har fått stor mage mamma
-Det ser jo ut som du har baby i magen
(en liten tenkepause)
-Har du baby i magen??

Hva skal man si?
Jeg svarte at magen var litt stor pga at jeg hadde spist så mye chips kvelden før.....

Og i dag så sa han igjen:
-Eg ser at du har stor mage

Altså gravidemagen min er jo ikke kommet ennå,det er bare luft.
Men for han som ikke vet sånt,så tror han sikkert at alle oppblåste mager er det baby inni.

Har dere fått høre noe fra deres barn?

Haha, ja, de får med seg mye disse små. Min er heldigvis for liten til å tenke over mamma sin oppblåste mage! 

Klatremus Lillemann skrev:
Haha, ja, de får med seg mye disse små. Min er heldigvis for liten til å tenke over mamma sin oppblåste mage! 

syns det er rart.
for har jo hatt mage hele tiden egentlig.
Og har vært mye større tidligere, uten å være gravid.

Men han får ikke vite det ennå uansett.
Han er ikke så god på hemmeligheter.

Jeg spør mini på 2år "hva har mamma i magen?" "BEBIIIIIIIIIIIIIII!" svarer hun :p

Men hun kan ikke røpe noe videre, for hun snakker ikke så mye. Det er vel ikke så lenge til han får vite noe kanskje?

Jenta mi på 5 år sa plutselig : hvordan skal vi få inn babysengen gjennom døre vår mamma??

Da ble jeg litt satt ut...

Du tror ikke han har overhørt dere snakke om det?
Kanskje han bare føler det på seg,. Du oppfører deg kanskje anderledes uten å vite det :-)

Datteren min er 20 måneder, og vi vet ikke helt hvor mye vi skal si, og hva hun vil forstå... det blir kanskje lettere p snakke med henne om det når jeg får mage.

Synnove skrev:
Du tror ikke han har overhørt dere snakke om det?
Kanskje han bare føler det på seg,. Du oppfører deg kanskje anderledes uten å vite det :-)

Datteren min er 20 måneder, og vi vet ikke helt hvor mye vi skal si, og hva hun vil forstå... det blir kanskje lettere p snakke med henne om det når jeg får mage.

Han har ikke overhørt oss. for vi snakker bare om det når han er sovnet,eller ute å leker.

Mulig jeg oppfører meg annerledes.
Katten merker ihvertfall at det er noe på gang,for hun skal ligge på magen min hele tiden.

Var forresten en på jobben min i dag som spurte om jeg var gravid.
Så mulig jeg begynner å se litt gravid ut.

her har de ikke skjønt noe ennå tror jeg... Eneste er eldste som sa: mamma, skal det være vår hemmelighet at du er kvalm? Vi skal på ultralyd i neste uke, er alt bra da forteller vi det nok :)

Back
Topp