I stor beundring!!!

lillejente

Glad i forumet
Jeg vil bare bøye meg i støvet og si at jeg beundrer dere alenemødre!!! Hvordan er det fysisk og psykisk mulig å klare å gå gjennom dette aleine?? Jeg beundrer dere voldsomt!! Jeg er snart 10 uker på vei,har spydd og vært dårlig i 7 av disse,og har en 11 mnd gammel jente som krever sitt. Uten mannen hadde jeg dødd for lenge siden! All ære og respekt til dere!!!

tanken har streifet meg utrolig mange ganger de siste ukene.

men også før jeg ble gravid. både alenemødre og alenefedre. 24 timer i døgnet. hva når man selv er syk!?

Ære være!!!!!

Denne må jeg bare slenge meg på. SIer det til alle jeg kjenner at er det noen jeg har stor respekt for så er det alenemødre /-fedre og de som velger/må å gi barna morsmelkerstatning. Måtte gi mme erstatning i en uke med Eirik pga ammeforbud og det er noe av det værre jeg har gjort. Fy flate så mye greiere å bare slenge frem puppen.

ORIGINAL: Tonje89

Ja flasker er noe drit[:'(] Forferdelig slitsomt med flaskevask og koking og laging av mme[&:] Men må man så må man[:)] Har desverre problemer  med produksjonen i familien vår så jeg amma til mini var nesten 6 uker men da var det bare å begynne med flaske i tillegg og etter hvert var det helt slutt på ammingen.. var forferdelig slitsomt med en baby som aldri var mett og aldri sov mer enn 30 min fordi han måtte ha mat igjen[&:] Og irriterende med "gode råd" om at man bare må amme ofte for å få opp produksjonen.. På slutten satt jeg framme med puppen hele døgnet omtrent, men mere melk ble det ikke[8D]

Håper jeg får det bedre til denne gangen og får til å amme og gi mme helt fra begynnelsen, så blir det kanskje amming litt lengre[:)]

Lykke til. Her var problemet mye brystsmerter og også litt lite melk på kvelden. Ble en ganke annen verden når vi begynte med mme som siste måltid før natta. Plutselig var mini hakket mer medgjørlig når han skulle sove... De ammeerfaringene jeg har fått med Eirik skal tas med til mars, og jeg tror jeg kommer til å være betraktelig bedre rustet denne gangen.

Back
Topp