Gratulerer!! Så fantastisk

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Åååå gratulerer så myeHei, jeg klarer ikke helt å tro på at jeg kan melde meg inn her hos dere. Vi var på Spiren igår og planla oppstart av ivf kommende syklus. Skulle bare ta en test for sikkerhets skyld, før jeg bestilte medisiner for mange tusener. Også var den positivKlarer ikke helt å tro det enda.
Er 3+3 idag..

Hvordan reagerte han?Hei, jeg klarer ikke helt å tro på at jeg kan melde meg inn her hos dere. Vi var på Spiren igår og planla oppstart av ivf kommende syklus. Skulle bare ta en test for sikkerhets skyld, før jeg bestilte medisiner for mange tusener. Også var den positivKlarer ikke helt å tro det enda.
Er 3+3 idag..

Hvordan reagerte han?![]()
Han måtte jobbe overtid idag, så er hjemme rundt kl 21HURRA! Så fantastisk gøy! Har han fått vite det nå?
Gratulerer så mye, og velkommen!![]()
Er så spent å fortelle 
Oi, men nå er det ikke lenge til da!Han måtte jobbe overtid idag, så er hjemme rundt kl 21Er så spent å fortelle
![]()

bare kanskje 30min igjen? Typisk! Såååå spennende!Han måtte jobbe overtid idag, så er hjemme rundt kl 21Er så spent å fortelle
![]()
Hvordan reagerte han?![]()
Han ble, som forventet, veldig gladHURRA! Så fantastisk gøy! Har han fått vite det nå?
Gratulerer så mye, og velkommen!![]()
fornøyd med at svømmerne hans hadde fått til på egen hånd 
Haha, ja... de blir stolte av seg selvHan ble, som forventet, veldig gladfornøyd med at svømmerne hans hadde fått til på egen hånd
![]()