I sjokk

Secret agent

Betatt av forumet
Hadde time til tidlig ul i dag. Og jeg var pessimistisk pga brun utflod og en liten blødning.

Men hjertet slo og alt stod bra til:) Med begge TO...Ja, det er nemlig to babyer inni magen min...

Hjelpe meg, det blir hektisk! Men dobbel glede og lykke samtidig:)

Fikk ikke bilde siden gynekologen ikke har utstyr til det, men er bare 2,5 uke til vi skal på sykehuset for grundig ul så får bilde da. Mest sannsynlig er det to-eggede.

Mannen er i sjokk og nærmere panikkslagen:) Men vi har jo noen mnd på å forberede oss, så hvis alt går bra blir dette en helt utrolig overraskelse å få rett før jul<3
 
Å så utrolig spennende. Gratulerer :-) dobbel lykke <3>
 
Så spennende da!!
Gratulerer med to flotte spirer i magen!
Er nok litt sjokk kan jeg se for meg, men som du sier dere har jo litt tid på å forberede dere på det...verre om man finner det ut på ordinær ul i uke 20 liksom ;-)
 


Sommerfugle1 skrev:
Å så utrolig spennende. Gratulerer :-) dobbel lykke <3>



 
Gratulerer så mye - så utrolig spennende.
Godt dere har tid til å forberede dere, det kommer til å bli helt TOPP!!
 
Tusen takk alle sammen
 
oi no ble eg redd når eg såg "i sjokk" va sikker på at du hadde fått en trist beskjed. Men gratulerer så masse med to i magen så kjekt =) har dere tvillinger i familien ? =)
 


jannehelen87 skrev:
oi no ble eg redd når eg såg "i sjokk" va sikker på at du hadde fått en trist beskjed. Men gratulerer så masse med to i magen så kjekt =) har dere tvillinger i familien ? =)


Ja, mange! Er tvilling selv...Min fetter og kusine har begge fått tvillinger. Og på mannen sin side er det utrolig mange...

Men trodde det hoppet over et ledd siden jeg er tvilling selv...

Jaja, begge er velkommen<3
 
Tvillinger!!! oi oi oi.. så morro, tror på deg når du sier det blir hektisk ja:p det går så bra så:)
 
Så spennende! Gratulerer med begge spirene!
Kommer til å bli dobbelt så slitsomt men også dobbelt så kos :)
 


super-prøver skrev:
Så spennende! Gratulerer med begge spirene!
Kommer til å bli dobbelt så slitsomt men også dobbelt så kos :)



 
Gratulerer! så stas! Det blir litt av en julegave :)))
 
Gratulerer så mye med 2 herligheter
 
KA VA DET EG SA!!! Eg tullet med deg at det sikkert ble 2 stk!! Fantastisk!! Gratulerer så utrolig mye! Dette blir bra vettu! Gratulerer igjen... Eg ler her :)

Du, vi har påfallende like svangerskapshistorier, enig eller?!
 


frkjahn skrev:
KA VA DET EG SA!!! Eg tullet med deg at det sikkert ble 2 stk!! Fantastisk!! Gratulerer så utrolig mye! Dette blir bra vettu! Gratulerer igjen... Eg ler her :)

Du, vi har påfallende like svangerskapshistorier, enig eller?!

Jeg sa til mannen at det var en her inne som hadde kommentert for lenge siden at det ble tvillinger...Og jammen fikk du rett!

Mannen trenger nok noen dager (eller måneder) på å komme over sjokket, men dette blir bra

Vi har ganske like historier ja...Tenk at det skulle bli sånn!
 
Skal vi ha nøyaktig like historier så får du forberede mannen din på en uventet til etter 15 mnd ;)
Nå skal du i alle fall ha beste oppfølgingen under svangerskapet! Gleder meg til å følge deg framover!

Ah!! Gratulerer igjen!
 


frkjahn skrev:
Skal vi ha nøyaktig like historier så får du forberede mannen din på en uventet til etter 15 mnd ;)
Nå skal du i alle fall ha beste oppfølgingen under svangerskapet! Gleder meg til å følge deg framover!

Ah!! Gratulerer igjen!


Mannen har sagt hele tiden at vi skulle bare ha to barn...Så nå får jeg en ekstra på "kjøpet", så tror han kommer til å gjøre alt for at det ikke blir flere;)

Og tror innerst inne at jeg blir mer enn nok fornøyd med 3 stk

Har en spennende tid foran oss ihvertfall...Mulig jeg må be om tips fra deg etterhvert:)
 
Svarer så godt eg kan om du vil!! Bare til å spørre. Har noen gode tips å komme med etterhvert ;)
 
Back
Topp