I resign...

caracara

Forumet er livet
Da er det på tide for meg å begynne å jobbe igjen! Skulle egentlig begynne på mandag, men så fikk jeg vannkopper, og kunne ikke smitte folk på jobben [&o] (var heller ikke så aktuelt å eksponere meg selv som den fjortisen med trynet fullt av kviser[8|]). Nå er det pappasneglen som tar over roret i 6 uker frem til barnehagestart! Han har sagt han skal ta over kontoen min her, men det får vi jo se på, hehe [;)] Poenget er at jeg ikke kommer til å være innpå her i arbeidstiden (dooh) og derfor kommer dere til å savne meg noe helt grusomt!! Neida, hahaha [:D] Jeg har hatt det veldig gøy her inne, har ledd, grått og delt bekymringer med dere. Mye som ikke en gang mine nærmeste får vite om. Dette året hadde ikke vært det samme uten dere, og haugesunds-jentene mine! Jeg kikker nok innom, men prioriterer nok ikke BV-tid høyest på lista når jeg er hjemme [:)] Bare sånn at dere vet, asså!! [:)]

*muah* til alle februar-jenter [:D]

(og her er sangen jeg tenkte på; Susanne Sundfør - I Resign [;)] http://www.youtube.com/watch?v=U7WEzyyxLHQ
hvis du ikke har hørt noe fra Susanne Sundfør før, er denne finere! http://www.youtube.com/watch?v=b2VmG5EWXdk [;)])

Lykke til på jobb![:D]

Og Susanne Sundfør.. nyyyydelig!

I begynnelsen er det NULL bv tid, du sniker kanskje innom en snapp tur på kvelden men så må du kjappe deg å gjøre noe husarbeid før du skal legge deg.. tiden går så utrolig fort når man begynner på jobb igjen..

MEN SÅ,

Når du er inne i rutinene, DA har du tid til bv igjen :) jeg har hatt min periode vekke fra bv i desember, fikk kjempe dårlig samvittighet for å ikke få fulgt med på dere.. men nå begynner jeg å komme inn i det igjen [:D] Selv om jeg ikke svarer i alle tråder på sammen kveld og svarer gjerne litt seint [:D][:)][8D][;)]

Uansett, det jeg ville si er at vi er her alltid.. så ikke tenk på det :-) det er alltid noen her inne anytime [;)]

Kos deg masse på jobb i morgen.. det er så deilig å komme ut å prate noe annet enn baby :) virker skummelt men går såååå fint, jeg var MEGET imot det før jeg hadde min første dag på jobb [;)]

Eg klare nå å henga på bv på kveldane eg, å eg jobbe!! Hehe.. Masse lykke til på jobb imorgen, det går så bra atte :) Har du prikkar i tryne ennå?

ja, e vel det som e faren me det... :P takk for det, eg glede meg, sjøl om eg vett eg får ein kunde eg ikkje vil ha :P jaja. njaei, ser meir ut kviser på vei vekk, litt rødt her & der ;) fekk meg jo ein prøve på urein hud på bodyshop da [8|]

å.. eg ville kje brukt produkter for urein hud på deg nå.. kan bli litt sterkt.. D e jo meste sår? Ville heller hatt litt goe aloe vera så hjelpe huden å gro fint :) 

[:D]lykke til med jobbing!!![:)]

ORIGINAL: Trone

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei, vi kan ikke miste nok en febbis pga jobben!!!! JEG PROTESTERER!!!!!!!!!!!!!!!!

sign[:D][:D]

Back
Topp