I posten i dag

Cathrine76

Forumet er livet

 
 
Se kva eg fikk i posten i dag då[:D][:D][:D] Tusen takk Liz_84[;)]
 
Noen andre som har bilder å vise oss???
 
neeeei.... enda ikke fått noe.... Men hvordan vet du hvem som er din hemmelig venn alt?[:o]
 
Oi, det var mye fint det[:)]

 
ORIGINAL: Liffy

neeeei.... enda ikke fått noe.... Men hvordan vet du hvem som er din hemmelig venn alt?[:o]

Hehe det var eg som delte ut alle vennene[;)]
 
så kos da!!
 
Hehe sjøl så fikk eg bare masse for pengene,gjorde noen kjempekupp[;)] ble kanskje bittelitt over[8D][:D]
 
Veit hun at du er den hemmelige vennen hennes[;)]
 
så bra den kom før helga da[:D] 
er så spent på hvem jeg fikk av....[8D] 
 
Så fin gave!

Jeg har handlet inn første del av gaven til min hemmelige venn i dag, handlet til babyen, nå er det bare en ting til mamma'n igjen! Har aldri hevdet at jeg er særlig rask av meg [8|]
 
SÅ masse fint du hadde fått da [:)]
 
 
*sparke meg selv i rompa så jeg får sendt ut gaven min jeg å*
 
ORIGINAL: Cathrine76

Veit hun at du er den hemmelige vennen hennes[;)]


hehe, om ho ikke visste det så vet ho det nå [8D]
 
Back
Topp