lillemæj Glad i forumet 23 Aug 2007 #1 skjer det... HJEEEELP.......... har skikkelig nerva nå altså...
x1x~Strawberry~ Forumet er livet 24 Aug 2007 #2 ååå så spennede, kan tenke meg du gleder deg altså [:)]
Buffi Forumet er livet 24 Aug 2007 #4 ORIGINAL: ~Lucky~ ååå så spennede, kan tenke meg du gleder deg altså [:)]
Annic73 Gift med forumet 24 Aug 2007 #5 Ja dær slo flasketåka inn... stemmer du skal jo gifte deg.... weeee spennende!!! Du får ha masse lykketil ihverfall[;)]
Ja dær slo flasketåka inn... stemmer du skal jo gifte deg.... weeee spennende!!! Du får ha masse lykketil ihverfall[;)]
F Fiolett Gift med forumet 24 Aug 2007 #7 ORIGINAL: MaRtE:) ååå, så spennende!!! masse lykke til, heldig er du[:)][:D] [:)]
X *xsnox86* Forumet er livet 24 Aug 2007 #8 massa lykke til, åå, kjenner den følelsen! nyyt dagen! [;)][:D] håper på bilder da. [8D]
C Cecilie* Gift med forumet 24 Aug 2007 #9 ORIGINAL: ~Lucky~ ååå så spennede, kan tenke meg du gleder deg altså [:)]
M *MammaMø* Elsker forumet 24 Aug 2007 #10 åååå så spennende!!!!! Er alt på plass????? [:)] Gleder meg til det blir min tur [:)]
papayamammaen Forumet er livet 24 Aug 2007 #11 Så artig! Du kan bare glede deg, ingenting å være nervøs for! [:)][:)][:D]