I oktober!!!

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Vil en kunne kjøpe Quinny Zapp Xtra i Norge!!!

Veldig veldig lyst på den vogna!![:D][:D]

Da får jeg det som jeg vil!! YEY!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: **Lykkerus**

Fin [:)]

Åååå, ønska meg sheeeeekkelig baby nå.. [8D]

Ja sant!!!!

Kjempe praktisk vogn da!!

Ville egentlig bare ha ei ekstra vogn til og klikke bilsetet på jeg[:)]

Når jeg kom over denne var jeg solgt!!
Var bare livredd den ikke skulle bli lansert i Norge tidlig nok[8D]

Fikk bekreftet fra Quinny idag at den kommer i Oktober!!  

jeg har en slik, som jeg kjøpte på barnas hus i 2008. quinny zapp. Men dette er nok en nyere modell. Jeg elsker den vogna!! Suuuper snedig [:D]

hva er forskjellen på den og en vanlig zapp??

ORIGINAL: Sha

hva er forskjellen på den og en vanlig zapp??

Ser ut som ryggen kan bikkes ned[:)]

Den er LEKKER!!
Jeg har reservert og skal hente den på fredag :) I sort farge vel og merke..
Kjøpt i Sverige, på happy babyshop koster den 2799,- svenske kroner! Kan nesten ikke vente med å få den i hus som ekstra vogn:)

ORIGINAL: LurveTufsa!!

ORIGINAL: RegniEsil

Var ikkje heilt min stil..... [8|] [:)] Men uansett kos deg med å bruke den vogna.

er nok ikke egnet på veiene her på landet [:-]

Nei, det tenkte jeg også! [8D] Hadde hatt stoooore problemer her oppi Tromsø hvertfall, hadde jo ikke kommet ut utkjørselen en gang [8D]

ORIGINAL: Rødtoppen Hissig

Var ikkje heilt min stil..... [8|] [:)] Men uansett kos deg med å bruke den vogna.

Nei, det tenkte jeg også! [8D] Hadde hatt stoooore problemer her oppi Tromsø hvertfall, hadde jo ikke kommet ut utkjørselen en gang [8D]

Men det er jo ei trille :)

ORIGINAL: Rødtoppen Hissig

Åh kom denne tråden frem igjenn [:)]

Skal og bestille denne vogna i mårra[:D][:D]

Er jo ikke ei vogn en bruker til turer og slikt da, det kommer jeg til og bruke city crossen til [;)][:D]

Å, skulle ventet med å kjøpe min til denne hadde kommet. [>:] Men jeg er kjempefornøyd med den jeg har da, bruker den jo stort sett inne som en ekstra vogn i bilen. På kjøpesenter osv.

haha.. det hører til historien at jeg er stolt eier av en emmaljunga edge duo celeb sort.... så dette blir ei trille vi skal ha liggende i bilen mht shopping og mindre småturer -
Lykkelig over å endelig finne en Så får vi jo se om den er så super som den ser ut til [:D]

ORIGINAL: 999

Å, skulle ventet med å kjøpe min til denne hadde kommet. [>:] Men jeg er kjempefornøyd med den jeg har da, bruker den jo stort sett inne som en ekstra vogn i bilen. På kjøpesenter osv.

Ryktene skal ha det til at en skal kunne få kjøpt nytt sete til den "gamle" zapp, da får en de samme funksjonene som den nye[;)]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

ORIGINAL: 999

Ryktene skal ha det til at en skal kunne få kjøpt nytt sete til den "gamle" zapp, da får en de samme funksjonene som den nye[;)]

Kan bekrefte at det stemmer[:)]

Det er ei trille.. og er vel heller en vogn nr.2... til bruk på nettopp shopping.. Den er såå fin - super å trille og full liggestilling.. Jeg hentet min i dag - og er iallfall veldig fornøyt[:D] Til daglig trilles lillegull i en emmaljunga edge duo - men så ut til kose seg stort i trillen på innhandlingen for helgen i dag også! fin fin fin.. [:D]

Back
Topp