I nattdrømte jeg....

Litago2småtroll

Betatt av forumet
at jeg var på et kjøpesenter og fødde en gutt.....Alle sto å såg på, men det var helt naturlig å føde foran alle de folkene...haha! Og ut kom en guttebaby som var minst 2mnd gammel! (Såg på jul i blåfjell i går, og lurer på om det kan være derfor jeg drømte slik jeg gjor. Da ble jo nissegutt født, og han må ha vert 4 år gammel minst!;) haha!)

Jeg husker jeg måtte se på guttebabyen, se han inn i øynene...og da sa jeg....Det er jo Nathaniel!! (det er et navn jeg og sambo syns er fint) ....så det var jaggu meg lett å finne navn til den gutten!:)

Med forrige mann brukte vi mange dager på å komme frem til hva lillegutt skulle hete!;)

Da jeg våknet i dag morges var det så tomt. Manglet jo en baby:( hihi! Det var en skummel virkelig drøm:)

Jeg har det med å drømme ufattelig livaktig for tiden. Jeg kan avtale, si ting, få høre ting etc og mene at DET har skjedd når jeg våkner. Er for det meste beskjeder jeg venter på som jeg drømmer at jeg får, så får jeg de gjerne litt senere på dagen ;p Så må ofte sjekke meldinger, facebook, tlf om jeg har drømt om det.

Er fæl til å svare folk når jeg sover og. Har utskjelt min samboer etter at han flere ganger er sur fordi jeg har svart han noe teit når han har spurt meg om noe. Spør om jeg var våken, så sier han at jeg kanskje ikke var det. Så det er litt... DRIT i å snakke med meg når jeg sover ;p

Back
Topp