I natt...

x1xMammaTilEtGull

Glad i forumet
..sov Sara fra 19:30-05:30!!!!! Helt fantastisk! Føler meg som et nytt menneske i dag [:)] Det er godt hun slår til sånn innimellom.

hmmm.. jeg e gla jeg ikkje har det prob. her .. han e så snill att .. vi legger han i halv ni tiden ver kveld å da våkner han i åtte ,ni tiden ... det e herli....

heldige dere er! min sover maks 6 timer i strekk og nekter å legge seg før tidligst kl.23.00... [&:] men men.. e happy når han sover 6 timer jeg, mot 2-3 som var før!! dere får være takknemmelige.. [;)] hehe

deilig med sånne netter ja.. hun min legger seg mellom 8 og 9 og sover til alt mellom 4 og 6 ca... da får hun litt pupp å sover ennå mer... hehe... men hun sover ikke videre mye på dagen da så et sted må hun ta igjen søvn... [:D]

må legge til at min sover altså ikke på dagen heller... [;)] om han gjør så e det bare for en kortere periode. fått en baby som helst bare vil være våken jeg..

Sånn er mi også. Men som sagt slår hun til av og til [:)] Og det er godt! I dag har hun sovet 40 min tilsammen på hele dagen. Var så sliten at hun sovna før kl 18 i kveld. Så spent på hvordan denne natta blir......

Trengte den gitt... Våkna etter 30 min hun. Tok henne opp til slutt, la seg igjen i 21 tiden - så nå er jeg spent! he he.. Hun har ikke klart og funnet roen i det hele tatt i dag.

Back
Topp