I natt

Angelicka

Forumet er livet
drømte jeg at jeg var gravid og fortalte mannen min at han skulle bli pappa og sånn. Var skikkelig kjipt å våkne i dag og det ikke var sant[:@]

Såååå, kan ikke dere liste opp negative ting med det å ha barn; kanskje det hjelper mot "babysjuka" [8D]

Negative ting? ehm..... ehm.....
Vi kan godt bytte... jeg drømmer ikke om noe som har med babyer og svangerskap og gjøre.

ORIGINAL: TonjeJenta

Negative ting? ehm..... ehm.....
Vi kan godt bytte... jeg drømmer ikke om noe som har med babyer og svangerskap og gjøre.

Hvis du har noen spennende drømmer, så kan vi godt bytte ja[8D][;)]

Skulle gjerne ha hjulpet deg altså...Men for meg har det ikke vært noe negativt.....[8D]

Jo det eneste må være denne vekten da...[:'(]Men men...

Ååååh, det må vel være flere negative ting vel! [8D]

Bekkenløsning
Våkennetter (holdt på siden han var 6 mnd)
Ellers er det bare positivt [:)]

Tisse hvert 5 min på dagtid!!! [:@]

Og alle gangene man må på do om natta, på slutten. En må jo nesten ha heisekran for å komme opp og ned i senga, for ikke å snakke om mannen som må hjelpe til så man klarer å snu seg, og stable alle putene i ryggen og mellom bena. Og når det endelig var gjort...ja, da er det på`n igjen.

Alle bekymringene om alt er som det skal med babyen!

Det å grue seg til fødsel!

Ikke drikke vin!!!

Ikke spise rakfisk!

Bekkenplager!

Puppene lekker i månedsvis.

He he, ser ut som om jeg bare ser negativt på det her! Gjør ikke det altså, men det ER faktisk mange negative ting med en graviditet også!

Kvalme og ekstrem trøtthet[:@]

Jippi! Så det ER en del negativt med det og være gravid og altså[8D]
Fikk vite at en eksvennine av meg (hun er/var rusmisbruker) er gravid i dag med nummer 2. Synes egentlig det var urettferdig at de ble gravid igjen når de hverken har råd eller kan ta ansvar for to, mens vi sliter skikkelig. Kanskje veldig stygt tenkt, jeg unner de jo det beste egentlig, men er bare vondt til tider. Så da er det ekstra godt å vite at det ikke BARE er positive ting med det å være gravid og få baby og[8D]

Morgen kvalmen
Bekkenløsning
Vann i kroppen
Ekstra kg
Strekkemrker
Vond fødsel og smerter i uker etterpå med blodig fossefall[:-]

Såre brystvorter
Lite eller ingen søvn
Sur gulpelukt overalt
Eksplosjons bæsje bleier

Krangel blandt ungene
Slår,sparker, biter og "klikker" når man sier nei..
Når man er syk og alene med syke barn[&:]

Høres grusomt ut, men det er verdt det og det er 10.000 positive ting [:D]

Back
Topp